Pernai dažniausiai vartotojai skundėsi dėl draudimo paslaugų, tačiau tokių ginčų sumažėjo – jie sudarė 61 proc. visų ginčų. Antrus metus iš eilės mažėjo ir skundų dėl nesutarimų su bankais (22 proc.), tačiau padaugėjo ginčų dėl mokėjimo paslaugų – išnagrinėti 107 ginčai su bankais ir kitais finansų rinkos dalyviais.
„Nors pernai vartotojo naudai priimamų sprendimų sumažėjo, mažesnis buvo ir bendras ginčų skaičius, tačiau padaugėjo būtent taikių susitarimų. (...) Beveik visus atvejus, kai vartotojai kėlė pagrįstus reikalavimus, pavyko išspręsti taikiai“, – pranešime sakė LB Vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčų nagrinėjimo komiteto pirmininkas Arūnas Raišutis.
Pernai ginčai su bankais sudarė daugiau nei penktadalį visų ginčų, jų skaičius mažėjo, tačiau ginčų su kitais finansų rinkos dalyviais (elektroninių pinigų įstaigomis, mokėjimo įstaigomis) skaičius augo ir siekė 76, kai 2020 metais – 67.
Labiausia nesutarta dėl mokėjimo paslaugų sutarčių – išnagrinėti 62 ginčai su bankais ir 45 – su kitais rinkos dalyviais.
Ginčai su draudikais vis dar sudaro didžiausią Lietuvos banko išnagrinėjamų ginčų dalį (beveik du trečdalius), nors nesutarimų skaičius sumažėjo: išnagrinėti 275 skundai (2020 metais – 306).