Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvos bankas pirmąjį pusmetį gavo beveik 1 tūkst. skundų, daugiausia – dėl mokėjimų

Lietuvos bankas (LB) pirmąjį šių metų pusmetį gavo apie 930 skundų – 6 proc. daugiau nei 2022-ųjų sausį–birželį (877).
Lietuvos banko pastatas Vilniuje
Lietuvos banko pastatas Vilniuje / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: 1 Lietuvos bankas

Iš jų apie 80 proc. (741) buvo dėl mokėjimų (dešimtadaliu daugiau nei pernai), 7 proc. (69) – dėl kreditavimo (44 proc. daugiau), 4 proc. (40) – dėl draudimo (7 proc. mažiau), likę – dėl investicinių ir kitų paslaugų, antradienį pranešė LB.

„Lietuvoje licencijuotų mokėjimo paslaugų teikėjų paslaugomis naudojasi apie 26 milijonai Lietuvos ir užsienio klientų. Jų skaičius nuolat auga ir tai atitinkamai lemia didesnį skundų kiekį bei faktą, kad daugiausia nusiskundimų pateikiama dėl mokėjimo paslaugų“, – pranešime teigė LB Finansinių paslaugų ir rinkų priežiūros departamento direktorius Vaidas Cibas.

Daugiausia skundų dėl mokėjimo paslaugų susiję su sąskaitomis (42 proc.) ir negrynųjų pinigų operacijomis (26 proc.). Kas penktas skundas buvo susijęs su apribota galimybe naudotis sąskaita, beveik kas aštuntas – su atvejais, kai mokėtojas atliko pavedimą, tačiau lėšos nebuvo įskaitytos jų gavėjui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos