„Lidl“ vadovas: žemų kainų koncepcija yra išaugta

Žemų kainų prekybos tinklo koncepcija yra išaugtas rūbas ir Vokietijos prekybos tinklas „Lidl“ ketina labiau orientuotis į vietos rinkos poreikius, rašo „Verslo žinios“.
„Lidl“ parduotuvė Kaune
„Lidl“ parduotuvė Kaune / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

„Lidl" buvo įkurtas kaip žemų kainų tinklas, tačiau jis užaugo, išsivystė. Pastatų efektyvumo rodikliai mums išlieka svarbūs, tačiau tai, kaip jie atrodo, taip pat turi daugiau reikšmės nei tuomet, kai buvo atidarytos pirmos parduotuvės“, – interviu „Verslo žinioms“ sakė „Lidl Lietuvos“ generalinis direktorius Radostinas Roussevas-Peine.

Paklaustas, ar skaičiavimai, kad pernai „Lidl“ pajamos siekė 120 mln. eurų, jis tikino, kad rezultatai yra geresni. Anot jo, bendrovė planuoja atidaryti mažiausiai penkias naujas parduotuves.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų