Lietuva ieško antrojo komercijos atašė Prancūzijoje

Lietuva ieško antrojo komercijos atašė Prancūzijoje – Ekonomikos ir inovacijų ministerija paskelbė šių pareigų konkursą.
Prancūzijos vėliava
Prancūzijos vėliava / 123RF.com nuotr.
Temos: 1 Prancūzija

Naujasis komercijos atašė sustiprins dvišalės prekybos galimybes strategiškai svarbioje Prancūzijos rinkoje, penktadienį pranešė ministerija.

„Prancūzija yra prioritetinė mūsų šalies eksporto rinka, o plečiamas komercijos atašė tinklas suteiks dar daugiau galimybių užmegzti abiem pusėms naudingų ryšių ir pritraukti daugiau investicijų“ – pranešime sakė ministrė Aušrinė Armonaitė.

Šiuo metu Lietuvos komercijos atašė Prancūzijoje pareigas eina Daiva Kirkilaitė-Chetcuti.

Į komercijos atašė pareigas Prancūzijoje gali pretenduoti asmenys, turintys ne žemesnį kaip bakalauro laipsnį teisės, verslo, ekonomikos arba politikos mokslų srityse, bent dvejų metų darbo patirtį tarptautinio bendradarbiavimo srityje. Pretendentai į pareigas privalo mokėti prancūzų, anglų kalbas. Paraiškų laukiama iki spalio 26 dienos.

Prancūzijos investicijos Lietuvoje šių metų antrąjį ketvirtį siekė 711 mln. eurų. Pagal investicijų Lietuvoje mastą Prancūzija pernai užėmė 11-ą vietą. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau kaip 100 Prancūzijos bendrovių.

Šiuo metu Lietuva turi 18 komercijos atašė: Jungtinėje Karalystėje, Jungtinėse Amerikos Valstijose, Norvegijoje, Suomijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Nyderlanduose, Izraelyje, Ukrainoje, Pietų Korėjoje.

Šiuo metu vyksta konkursai į komercijos atašė pareigybes Lenkijoje, Švedijoje ir Singapūre, ministerija taip pat artimiausiu metu skelbs komercijos atašė konkursą Danijoje.

Lietuva iki 2024 metų siekia komercijos atašė skaičių padidinti iki 23.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis