Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Lietuviai labiausiai patenkinti „Lufthansa“ paslaugomis, prasčiausiai įvertinta „airBaltic“

Dažnai keliaujantys mūsų šalies verslininkai geriausiai vertino oro linijų „Lufthansa“, LOT ir SAS paslaugas. Jas teigiamai vertino ir jų paslaugomis yra patenkinti atitinkamai 78 proc. („Lufthansa“), 64 proc. (LOT) ir 59 proc. (SAS) iš Lietuvos skraidančių verslininkų. Bendrovės „airBaltic“ paslaugomis patenkinti tik 14 proc. keliautojų ir net 76 proc. išsakė neigiamą nuomonę, rodo kelionių agentūros „BPC Travel“ atliktas dažnai skraidančių verslo klientų tyrimas, kuriame dalyvavo 1 098 respondentai.
„Lufthansa“
„Lufthansa“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Finnair“ skrydžių bendrovės paslaugomis patenkintų ir nepatenkintų klientų skaičius pasidalijo perpus (55 proc. patenkinti ir 45 proc. nepatenkinti).

„Verslo klientams, renkantis oro linijas, svarbiausi kriterijai yra punktualumas ir aptarnavimo lygis. Kaina šiam segmentui nėra pats svarbiausias rodiklis. Būtent todėl LOT ir SAS pelnė žemesnį vertinimą dėl dažno vėlavimo, „Finnair“ – dėl kalėdinio streiko. Bendrovė „airBaltic“ tampa ta, kurią renkamasi tik tuomet, kai nėra alternatyvos. Esant kitų skrydžio variantų klientai linkę nesirinkti „airBaltic“, – teigė „BPC Travel“ generalinis direktorius Gvidas Aukštuolis.

Pasak jo, „airBaltic“ didelio klientų nepasitenkinimo sulaukia dėl dažnai keičiamų pažadų. Verslo klientai, kuriems svarbu skrydžio laikas ir trukmė, itin neigiamai žiūri į „airBaltic“ keičiamus planus, kai pardavus bilietus į tiesioginius skrydžius vėliau keleiviai nukreipiami keliauti per Rygą, o dėl to gerokai pailgėja kelionės laikas.

G.Aukštuolis pabrėžė, kad Lietuvos rinkoje atsiradus naujų kokybiškai aptarnaujančių oro vežėjų keleiviai neabejotinai jiems atiduos pirmenybę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos