Prioritetas – prekėms su nuolaida
Vidutiniškai 80 proc. gyventojų prioritetą parduotuvėse teikia toms prekėms, kurioms taikomos nuolaidos ar akcijos, rodo „Swedbank“ užsakymu atlikta reprezentatyvi šalies gyventojų apklausa.
Tai akivaizdžiai mato ir prekybininkai – klientai nuolat ieškodavo geriausių kainų, bet noras įsigyti prekių pigiau dabar tik dar labiau auga. Pirkinių krepšeliuose atsiduria nemaža dalis prekių su nuolaida.
Visgi prekes su nuolaida gyventojai medžioja nebūtinai todėl, kad negali jų įsigyti už visą kainą.
„Naujausi kovo mėnesio duomenys rodo, kad per metus prekių kainos šalyje krito beveik 2,5 proc., taip dar kartą primindamos, kad spartus infliacinis periodas Lietuvoje jau baigėsi. Tuo metu sparčiai augę atlyginimai į prieš tai buvusį lygį grąžino gyventojų perkamąją galią, kuri ir toliau auga.
Nepaisant to, gyventojų poreikis pirkti prekes su nuolaida – itin didelis. Priklausomai nuo prekių kategorijos nuolaidų nemedžioja tik 15–20 proc. gyventojų“, – teigė „Swedbank“ ekonomistė Greta Ilekytė.
Tad kas lietuvius skatina medžioti akcijas ir kokios prekės su nuolaida graibstomos labiausiai?