Lietuviai neįperka brangių sulčių

Šią vasarą lietuviai labiausiai perka vandenį, limonadą, šaltą arbatą ir vis rečiau renkasi už juos brangesnes vaisių sultis.
Sultys
Sultys / 123rf.com nuotr.

Rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, karbonizuotų gaiviųjų gėrimų rinka per metus nuo 2011-ųjų gegužės iki 2012-ųjų balandžio, palyginti su analogišku praėjusių metų laikotarpiu, pagal parduotų gėrimų vertę išaugo 8,7 proc, o pagal kiekį – 2,4 proc., o vidutinės kainos kilimas 6,2 proc. lėmė spartesnį rinkos vertės augimą, antradienį rašo „Lietuvos žinios“.

Prekybos ir paslaugų įmonės „Gelsva“ gaiviųjų gėrimų pardavimas per penkis šių metų mėnesius, palyginti su analogišku praėjusių metų laikotarpiu, išaugo net 35 proc. ir įmonė šiemet planuojame 45 proc. metinį apyvartos augimą.

Šiemet per penkis mėnesius „Rasos“ ženklo produkcijos pardavimo augimas Lietuvos rinkoje siekė apie 3 proc.

Mažmeninės prekybos tinklo „Maxima LT“ Įvaizdžio ir komunikacijos departamento direktorė Lina Muižienė teigė, kad per pirmuosius penkis šių metų mėnesius gaiviųjų gėrimų pardavimas „Maximos“ prekybos tinkle išaugo apie 3 proc, palyginti su praėjusių metų atitinkamu laikotarpiu.

„Nielsen“ duomenimis, apie 70 proc. Lietuvos gaiviųjų gėrimų rinkos užima maždaug 10 prekės ženklų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai