Daugiausiai investicijų „Dorado“ sulaukė iš Filipinų, Tailando, Malaizijos, Indijos, Meksikos, Vokietijos ir Jungtinės Karalystės. Investuotojai Baltijos šalyse aktyvūs nebuvo – jie sudaro mažiau negu 10 proc. pritrauktos sumos. Lėšas investuoti bus galima dar du mėnesius.
„Dorado“ yra lietuvių bendrovėje „Foodout“ gimęs startuolis.
„Dorado“ vėliau ketina investuoti į kitas inovacijas: į pristatymo darbą pajungs dronus ir robotus.
„Pamatėme, kad yra didelis klientų poreikis gauti įvairių prekių iš vietos parduotuvių ar kitų vietų, ‒ maisto, elektros prekių, parfumerijos, bet ko. Paprastas pavyzdys, ‒ kai sergi, nėra būdo neišėjus iš namų gauti vaistų“, ‒ pranešime cituojamas Jonas Karosas, vienas „Dorado“ kūrėjų.
Reikalingas prekes miesto ribose „Dorado“ pristatys per valandą ar greičiau, ir tai padarys „Uber“ platformos principu veikiantys kurjeriai.
„Dorado“ vėliau ketina investuoti į kitas inovacijas: į pristatymo darbą pajungs dronus ir robotus.
„Mūsų tikslas ‒ savo veiklą plėsti pasauliniu mastu ir būti daugiau negu tik maisto pristatymo bendrove. „Dorado“ logistinė platforma yra absoliučiai revoliucinė, kuri „Uber“ principu naudodama blockchain technologiją sujungs klientus su vietoje dirbančiais kurjeriais, galinčiais pristatyti viską, ko klientui reikia iš konkrečios parduotuvės, vaistinės ar restorano“, ‒ sakė J.Karosas.
„Dorado“ pirmiausia savo veiklą plės į Lenkiją bei Rusiją. Iš pritrauktų pinigų šiemet „Dorado“ įsigys vieną sparčiausiai Lenkijoje augančių maisto pristatymo platformų woopit.com. Rusijoje „Dorado“ savo veiklą plėtos kartu su Eygenyi Tikhorimov, į Rusiją įvedusiu „eBay“, „Yandex“ ir ozon.ru.
Vėliau „Dorado“ plėsis į Australiją ir Kanadą.