Sudėjus visas išlaidas rusiški degalai kainuoja 15-20 JAV dolerių už toną pigiau, rašo „Klaipėdos“ priedas „Jūra“. Vis dėlto pagrindinės Lietuvos laivybos kompanijos degalais apsirūpina ne Klaipėdoje, o užsienio uostuose.
Danijos DFDS valdomos įmonės „DFDS Lisco“ keltai iš vienintelio Lietuvos jūrų uosto plaukioja į Vokietijos ir Švedijos uostus.
„Klaipėdoje degalų galima gauti šiek tiek pigiau, tačiau čia didesnė rizika įsigyti jų nekokybiškų. Nenorėdami pakliūti į bėdą dėl kuro kokybės, dažniau keltus bunkeruojame „anoje pusėje“, – sakė „DFDS Lisco“ Komunikacijų ir reklamos grupės vadovas Vaidas Klumbys.
Šešiolika laivų valdančios „Limarko“ laivininkystės kompanijos laivai plaukioja įvairiuose pasaulio regionuose, todėl net ir norėdami jie negalėtų bunkeruotis Klaipėdos uoste.
„Pagrindinis kriterijus renkantis bunkeravimo uostus yra tai, kad būtų laivui patogu užsukti. Atsižvelgiame ir į kuro kainą, ir kokybę, ir tiekėjo reputaciją. Pagrindiniai mūsų kompanijos bunkeravimo uostai yra Pirėjus, Gibraltaras ir Sankt Peterburgas“, – teigė „Limarko“ laivininkystės kompanijos viceprezidentas Steponas Ranonis.
Klaipėdos uoste pagrindiniai prekybinių laivų degalai - mazutas, kuriuo aprūpina dvi bendrovės – Laivų bunkeravimo kompanija ir „O.W.Bunker Klaipėda“. Palyginti su kitais uostais, Klaipėdoje bunkeravimo kainos yra tarp mažesnių. Jos didesnės visuose aplinkiniuose uostuose, išskyrus Rusiją.
Laivų degalų kainos Klaipėdos uoste mažesnės todėl, kad bunkeravimo kompanijos jį gabena iš Rusijos ir Baltarusijos.