„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Lietuviškos kojinės prasiskverbė į Prancūzijos ir Vokietijos aukštesniąją madą

Vienos iš Lietuvos kojinių rinkos lyderių „Skinija“ pardavimai per devynis šių metų mėnesius viršijo 18 mln. Lt., tai yra 13 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Augimą lėmė beveik trečdaliu išaugusios eksporto apimtys. Be tradicinių rinkų Skandinavijoje, „Skinija“ šiemet pradėjo savo gaminius pardavinėti Prancūzijos, Vokietijos bei Šveicarijos aukštesnės mados segmente.
Skinija kojinės prasiskverbė į užsienio rinką
Skinija kojinės prasiskverbė į užsienio rinką / Skinija nuotrauka

Bendrovės rezultatai Lietuvoje išliko stabilūs ir sudarė kiek daugiau nei 40 proc. bendrų pardavimų. Tuo tarpu eksportas per devynis šių metų mėnesius ūgtelėjo daugiau nei 30 proc. iki 10,6 mln. Lt.

„Suaktyvėję rudens sezono pardavimai nuteikia optimistiškai ir rodo augimo tendenciją jau nebe tik užsienio rinkose, bet ir Lietuvoje. Milijono litų investicijos į gamybinių ir sandėliavimo plotų plėtrą, dar tiek pat – į įrangos modernizavimą – leis optimizuoti technologinius procesus. Dar labiau padidinę tiekimo tikslumą ir lankstumą, tikimės nuoseklaus pardavimų augimo ir ateityje“, – sakė „Skinijos“ generalinis direktorius Tadas Rimkevičius.

Investicijoms šiemet skyrusi per 2 mln. Lt, „Skinija“ iki metų galo tikisi išauginti pardavimus iki 27 mln. Lt, kai 2010 m. pardavimai siekė 23,9 mln. Lt.

Anot T.Rimkevičiaus, didžiausio augimo tikimasi iš eksporto rinkų, kuriose klientai imasi didinti užsakymus, orientuodamiesi į aukščiausios kokybės ir technologiškai sudėtingus gaminius. Viena pagrindinių bendrovės eksporto naujovių – šiais metais išsiųstos pirmosios partijos į aukštesnės mados drabužių prekybos tinklą Prancūzijoje, kuriam „Skinija“ tiekia vaikiškus gaminius iš medvilnės ir kašmyro. Tuo tarpu mados namams Šveicarijoje „Skinijos“ technologai pasiūlė ypatingo dizaino kojines vyrams.

Didžiausia „Skinijos“ eksporto dalimi išlieka Skandinavijos šalių rinkos, kur itin vertinamas žaliavų natūralumas, taip pat ir tiekėjų patikimumas. „Vienas iš didžiausių prekybos tinklų šiaurės šalyse „S Group“ atliko tiekėjų, tarp jų ir „Skinijos“, auditą. Lietuvos bendrovės tiekimo tikslumas ir patikimumas buvo įvertintas AA reitingu, t.y. daugiau nei 95 procentai. Tai – geriausias visų „Skinijos“ darbuotojų indėlio įvertinimas“, – pasakojo T.Rimkevičius.

Bendrovė toliau plečia pernai užsimezgusį bendradarbiavimą su Vokietijos aukštesnės mados prekiniu ženklu „Kunert“. Pernai nusitaikiusi į JAV ir Kanados rinkas bei išsiuntusi bandomąsias partijas, bendrovė šiemet sulaukė pakartotinių užsakymų ir šiose šalyse. JAV prekybos tinkle „Nordstrom“ prekiaujama „Skinijos“ tiekiamomis kojinėmis moterims iš ypač plonos merino vilnos. Deja, šių išskirtinių kojinių „Skinija“ Lietuvoje kol kas nedrįsta siūlyti dėl aukštos kainos.
„Skinijos“ produkcija taip pat sulaukė ir Lietuvoje veikiančių mados namų „Cantas“ dėmesio – specialiu jų užsakymu bendrovė pagamino kojines golfo žaidėjams.

Per 2011 metus „Skinija" planuoja numegzti apie 5 mln. porų kojinių ir pėdkelnių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“