Lietuvių piniginių perlaidų bendrovė „TransferGo“ išplėtė veiklą į dar 11 rinkų

Lietuvių įkurta tarptautinių piniginių perlaidų bendrovė „TransferGo“ pritraukė dar 10 mln. JAV dolerių investicijų ir savo paslaugas pradėjo siūlyti 11 naujų rinkų. Nuo šiol pervedimus bus galima atlikti ir į tokias šalis kaip Japonija, Naujoji Zelandija, Saudo Arabija, Singapūras bei Gana. Kaip skelbiama pranešime, iš viso, naudojantis „TransferGo“ paslaugomis, pinigus galima siųsti iš 33 į daugiau nei 65 valstybes.
Pinigai
Pinigai / 123RF.com nuotr.

„TransferGo“ klientų bazę daugiausia sudaro migrantai, siunčiantys pinigus savo šeimos nariams į gimtinę. Birželio mėnesį bendrovės paslaugomis besinaudojančių vartotojų skaičius viršijo du milijonus, ir kasdien auga tūkstančiais.

„Džiaugiamės, kad „TransferGo“ paslaugomis naudojasi tiek daug žmonių visame pasaulyje. Klientai yra mūsų veiklos pagrindas, tad šis naujas bendrovės etapas ir pasiekti du milijonai aktyvių vartotojų tik dar kartą įrodo, kad esame orientuoti į teigiamą jų patirtį“, – kalba „TransferGo“ generalinis direktorius ir vienas iš įkūrėjų Daumantas Dvilinskas.

Per savo veiklos laikotarpį „TransferGo“ jau įvykdė daugiau nei septynis milijonus piniginių perlaidų. Bendrovės paslaugomis aktyviausiai naudojasi lietuviai – jie iki šiol yra įvykdę 2,5 mln. piniginių perlaidų, virš milijono jų atlikta ir Rumunijoje bei Lenkijoje. Pasak D.Dvilinsko, atliekamų pervedimų skaičius net 30 proc. išaugo pastaraisiais mėnesiais, šalims įvedus karantino režimą.

„Karantino metu buvome ypač priklausomi nuo skaitmeninių perlaidų ir elektroninių mokėjimų, o žmonėms vis rečiau naudojantis grynaisiais pinigais mūsų paslaugos tapo svarbesnės, nei bet kada anksčiau. Ir toliau uoliai dirbsime, kad prisitaikytume prie besikeičiančių klientų poreikių net ir sudėtingiausiomis aplinkybėmis“, – teigia D.Dvilinskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis