Verslo idėja gimė prie baseino
Tačiau apie viską nuo pradžių. Andrius ir Massimo sėkmingai grožio pasaulyje sukasi daugiau nei 15 metų. Šiuo metu vienas jų vadovauja nuosavai aukštos klasės kirpyklai Londone, kitas – Dubajuje. Tarp jų klientų tokios garsenybės kaip britų atlikėjas Samas Smithas ir „Nusivylusių namų šeimininkių“ žvaigždė, aktorė Eva Longoria, garsūs supermodeliai, politikai. Vytautas daugybę metų dirba e. komercijos srityje Lietuvoje. Imtis netradicinio verslo vyrai sumanę gulėdami prie baseino Dubajuje – ten šventė A.Vorobjovo bernvakarį.
„Gulėjome, kalbėjomės. Andrius ir Massimo pradėjo kalbėti apie produktus iš savo profesinės pusės. Aš papasakojau, kaip man sekasi prekiauti internetu. Susimąstėme, kokį produktą galėtume sukurti visi kartu. Massimo prisiminė, kad jaunystėje dirbdamas barzdaskučiu Sicilijoje naudojo įvairius natūralius barzdos balzamus, kuriuos gamino jo draugo laboratorijoje. Taip idėja ir išsivystė“, – pasakoja V.Vorobjovas.
Subalansuota vyrams, bet perka ir moterys
Šiandien prekinio ženklo „BigBoy“ produktų asortimente – keturi produktai, skirti vyrams: barzdos balzamas, barzdos šampūnas, ūsų vaškas ir raminamieji lašai odai.
„Iš pradžių pradėjome gaminti balzamą barzdai, kuris maitina, minkština, maloniai kvepia ir nepalieka jos riebios. Netrukus pagaminome ūsų vašką, kad iš jų būtų galima formuoti visokiausius monus. Taip pat ir specialų šampūną barzdos plaukams. Pagaminome ir visiškai unikalų produktą – specialius raminamuosius lašus, kurie skirti odai po barzda. Dažnai pasitaiko įvairių sudirgimų, odą po plaukais sunku pasiekti. Jis irgi labai greitai pasiteisino“, – pasakoja pašnekovas.
V.Vorobjovas pastebi, kad itin dažnai jų siūlomais produktais domisi ir juos noriai perka moterys. Jo teigimu, užsiauginę barzdas vyrai pamiršta jas prižiūrėti – barzdos badosi, ne visada maloniai kvepia, tad moterys barzdų priežiūros priemones dovanoja savo antroms pusėms. Pašnekovas skaičiuoja, kad moterys sudaro beveik pusę šios linijos pirkėjų.
„Bigboy“ įkūrėjas didžiuojasi, kad visi produktai gaminami tik iš natūralių žaliavų. „Mūsų produktų sudėtis yra spausdinama didelėmis raidėmis matomoje vietoje. Mums nėra ko slėpti, nes produktų sudėtis – aukščiausios rūšies, kokia tik gali būti. Gamyboje naudojame natūralius migdolų sviesmedžio, arganų aliejus, medetkų ekstraktą, natūralų bičių vašką ir panašiai. Jokių kompromisų kokybės sąskaita. Mūsų produktai tikrai brangūs, bet tokios sudėties jie negali būti pigūs“, – sako Vytautas. Visi produktų saugumo ir kokybės testavimai vykdomi Italijos Feraros universiteto laboratorijoje.
Pristatys naują produktų seriją
Paklaustas apie ateities planus, verslininkas neslepia su kolegomis numatęs ne vieną žingsnį į priekį. „Jau išeiname už barzdų ribos į platesnį produktų ratą. Kasmet pridėsime po keletą naujų produktų. Esame numatę šią liniją vystyti gerokai į priekį. Netrukus rinkai bus pasiūlyta serija naujų produktų: skutimosi gelis, losjonas po skutimosi, vyriškas drėkinamasis kremas. Vienintelis oficialus mūsų atstovas Lietuvoje „Assorti.lt“ viską turės nuo pirmos dienos“, – atskleidžia V.Vorobjovas.
Šiuo metu „BigBoy“ produktų jau galima įsigyti Australijoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijoje ir Lietuvoje. Liepą produktai bus pristatomi Las Vegase vyksiančioje didžiausioje pasaulyje kosmetikos parodoje.
„Tikėtina, kad pradėsime prekiauti ir JAV rinkoje. Jau turime visus reikalingus sertifikatus ir leidimus“, – ambicingais planais džiaugiasi įmonės atstovas.
Grožio kultas veikia ir vyrus
„Assorti.lt“ Grožio skyriaus vadovės Saulės Bazinienės teigimu, barzdos – vis dar viena ryškiausių tendencijų, tebesitęsianti kelerius metus. Apie jas tebekalbama grožio parodose ne tik Lietuvoje – jos dabar pačiame pike. Anot pašnekovės, atslūgus barzdų populiarumui daugiau dėmesio sulauks dar vienas vyriškumo simbolis – ūsai.
Įmonės atstovė sako, kad vyrų kosmetikos ir kūno priežiūros priemonių gamintojai šiuo metu išgyvena pakilimą. „Pastaruoju metu vyrai parduotuvėse žvalgosi ne tik būtiniausių kūno priežiūros priemonių, bet ir dekoratyvinės kosmetikos. Lietuvoje, žinoma, tendencija dar ne tokia ryški, bet vakarų šalyse skaičiai išties iškalbingi. Vyrai nori būti jauni, yra veikiami grožio kulto, todėl vien tradicinių grožio priemonių jiems nebepakanka“, – vyraujančias rinkos tendencijas paaiškina S.Bazinienė.