Pasak pašnekovo, Lietuvoje nuolat trūksta maždaug tūkstančio vairuotojų, antradienį rašo „Kauno diena“.
„Mes ne tik neišsilaikome, bet neturime ir jokių plėtros perspektyvų. Pastaruosius ketverius metus samdome tolimųjų reisų vairuotojus iš Kaliningrado srities, Rusijos ir Baltarusijos“, – sako A.Kondrusevičiaus, kurio skaičiavimu, iš kaimyninių šalių darbuotojų kasmet pasamdoma apie 2 tūkst.
Lietuvos pramonininkų konfederacijos viceprezidentas Jonas Guzavičius dienraščiui taip pat tvirtino, kad darbdaviai jaučia tam tikrų specialybių darbuotojų stygių. Esą dėl to kalčiausia nesubalansuota švietimo sistema. Pasak jo, universitetai ir toliau rengia tūkstančius teisininkų darbo biržoms, o siuvėjos nė su žiburiu nerasi.
„Tam tikrų profesijų darbuotojų, pavyzdžiui, siuvėjų, trūksta ne tik mūsų, bet ir kitose ES šalyse. Tad dauguma šalių taiko skatinamąsias finansines išmokas tarpininkaujančioms įdarbinimo agentūroms. O šios ieško, taip pat ir Lietuvoje, suvirintojų, siuvėjų ar kitų profesijų darbininkų, padeda persikvalifikuoti, o vėliau išveža juos dirbti į užsienį. Abejoju, ar jie po kiek laiko grįš atgal, nes ten už tą patį darbą gaus didesnį atlyginimą“, – dėstė jis.
Kai kurių profesijų darbuotojų trūkumo, kuris buvo jaučiamas ekonomikai išgyvenant pakilimą, nesugebėjo sumažinti net ir sunkmečiu išaugęs nedarbas.