Sėkmingiausius greitojo vartojimo produktus „Nielsen“ atrinko per kelis etapus. Pirmojo etapo metu buvo analizuojami 2014 m. pardavimų duomenys bei išrinkti 3 sėkmingiausi nauji produktai skirtingose produktų grupėse. Antrame etape atlikta vartotojų apklausa, kaip šiuos naujus geriausiai parduodamus produktus vertina pirkėjai.
„Klausėme pirkėjų, ar vartoja tam tikrus produktus, ar matė lentynose, matė, bet nepirko, ar pabandė, ar pirko keletą kartų ir ar tapo reguliariais vartotojais. Vėliau vartotojų tyrimo duomenis ir pardavimų rezultatus sumavome ir išvedėme bendrą indeksą, kuris lėmė laimėtoją“ – rezultatus komentuoja Inga Ilkytė, „Nielsen“ komercijos vadovė Baltijos šalyse.
Atsižvelgus į duomenis, „J.W.Reincke“ alus išrinktas sėkmingiausiu nauju 2014 m. produktu, nes išsiskyrė pardavimų duomenimis, t.y. buvo labai sėkmingas ir kartu buvo geriausiai vertinamas pirkėjų.
Pavadino aludario vardu
Siekdamas pagerbti ilgaamžes aludarystės tradicijas, „Švyturys-Utenos alus“ „J.W.Reincke“ alų pristatė pernai, daryklai minint 230 metų jubiliejų, ir pavadino jį savo įkūrėjo vardu.
Jūrų pirklių giminės atstovas J.W.Reincke Klaipėdoje alaus daryklą įkūrė 1784 metais: tuomet klaipėdiečiai išmoko pažangiau virti, fermentuoti ir subrandinti alų. Pirmąjį medalį – apdovanojimą už verdamo alaus kokybę ir skonį – Klaipėdos aludariai gavo dar 1883 metais.
„Kurdama „J.W.Reincke“ receptą, galvojau apie daryklos įkūrėją – kokio alaus jis galėjo tikėtis iš savo daryklos po kelių amžių ir kuo galėtume jį nustebinti šiandien. Neabejoju, kad Klaipėdos daryklos įkūrėjas būtų patenkintas šio alaus balansu ir harmonija bei naudojamomis geriausiomis žaliavomis, kilmingaisiais apyniais“, – sako „Švyturio“ vyriausioji aludarė Džuljeta Armonienė.
„J.W.Reincke“ alaus skonyje ir aromate dominuoja miežinio salyklo derinys, harmoningai papildytas lengvu apynių kartumu. Tradicinį alaus pagrindą papildžius nedideliu kiekiu karamelinio salyklo, pavyko išgauti skaidrų ir lengvą, šviesaus gintaro spalvos žemutinės fermentacijos lagerį, subrendusį šaltyje.