Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
01 22 /13:24

Lietuvoje pusdienį buvo sutrikusi „Smart-ID“ veikla

Lietuvoje pirmadienio rytą sutriko programėlės „Smart-ID“ veikla, tad dalis gyventojų pusdienį naudodamiesi šiuo būdu negalėjo prisijungti prie elektroninės bankininkystės. Popiet pranešta, kad programėlės veikla atkurta.
Sutriko „Smart-ID“ veikla.
Sutriko „Smart-ID“ veikla. / 15min.lt fotomontažas

Nuo ryto bandant prisijungti prie „Swedbank“ elektroninės bankininkystės naudojant „Smart-ID“, buvo išmetamas pranešimas „Paslauga laikinai neprieinama. Bandykite prisijungti po kelių minučių vėl arba naudokite kitą prisijungimo būdą“.

Skaitytojo nuotr./Sutriko Smart ID
Skaitytojo nuotr./Sutriko Smart ID

Prisijungti prie elektroninės bankininkystės per „Smart-ID“ nepavyko ir kai kuriems SEB, „Luminor“ bankų klientams.

„Smart-ID“ programėlę valdančios įmonės „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas 15min patvirtino, kad ryte buvo fiksuojami trikdžiai, tačiau, pasak jo, per „Smart-ID“ prie paslaugų nepavyko prisijungti tik daliai klientų.

Vėliau įmonė pranešė, kad jau visi „Smart-ID“ naudotojai gali naudotis paslaugomis.

„Šį rytą kilo nesklandumų „Smart-ID“ naudotojams. Paslaugos veikimas visiškai atstatytas 11:56 val. Daliai naudotojų sunkumų kilo prisijungiant prie el. paslaugų pirmuoju bandymu“, – pranešime spaudai cituojamas paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas.

Įmonės nuotr./Viktoras Kamarevcevas
Įmonės nuotr./Viktoras Kamarevcevas

Ryte, paklaustas, ar tai gali būti kibernetinė ataka, V.Kamarevcevas sakė kol kas negalintis to teigti, nes įmonė aiškinasi priežastis.

Ragina jungtis kitais būdais

Sutrikus „Smart-ID“ programėlei bankai prie internetinės bankininkystės ragino jungtis kitais būdais.

„Smart-ID“ yra sutrikęs, o mūsų klientai gali prisijungti su „Mobile-ID“, identifikuoti save per SEB programėlę ar naudoti generatorių“, – 15min ryte sakė SEB banko atstovė Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė.

„Swedbank“ Lietuvoje atstovė ryšiams su visuomene Daiva Taučkėlaitė 15min taip pat tvirtino, kad dalis „Smart-ID“ klientų šiandien nuo ryto galėjo patirti laikinų nesklandumų, jungiantis prie interneto banko bei identifikuojant „Smart-ID“ programėle.

„Swedbank“ klientai gali naudotis kitomis pagrindinėmis klientų identifikacijos paslaugomis: biometrika, Pin generatoriais, mobiliuoju parašu“, – vardijo „Swedbank“ atstovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais