„Edrauda“, teikdama pasiūlymą gyventojai, nurodė draudimo įmoką, kurios dydis nebuvo suderintas su draudimo bendrove. Gyventojai sumokėjus „Edrauda“nurodytą draudimo įmoką paaiškėjo, kad tikroji draudimo įmoka turėjo būti daugiau nei trečdaliu didesnė, paaiškina Lietuvos bankas.
Tokiais veiksmais „Edrauda“ nesuteikė teisingos informacijos apie draudimo įmokos dydį ir suklaidino gyventoją, todėl pažeidė svarbias Draudimo įstatymo nuostatas – draudimo produktų platintojas esamiems ar galimiems klientams privalo teikti teisingą, aiškią ir neklaidinančią informaciją, visada sąžiningai, teisingai ir profesionaliai veikti geriausiomis sąlygomis ir jų interesais, rašoma pranešime.
Atsižvelgdamas į nusižengimo pobūdį, faktą, kad „Edrauda“ grąžino gyventojai sumokėtą įmoką, bei kitas aplinkybes, Lietuvos bankas skyrė draudimo brokerių bendrovei 8 tūkst. Eur baudą.