Lietuvos eksportuotojai Japonijoje turi ieškoti nišų

Lietuvos eksportuotojams Japonijoje reikia ieškoti nišų, norint sėkmingai vystyti eksportą, rašo „Verslo žinios“.
Fudži kalno grožis visais metų laikais
Japonija / Vida Press nuotr.

„Lengva auginti eksportą po 70 proc., kai jo apimtis nėra didelė. Bet verslas tikisi, kad jam atsivers daugiau galimybių. Lietuvos įmonėms reikia ieškoti nišų, specifinių produktų. Japonai yra smalsūs, parduotuvės turi skyrius, kuriuose prekiaujama netradicinėmis prekėmis“, – tvirtino Lietuvos maisto eksportuotojų asociacijos direktorius Giedrius Bagušinskas.

Anot jo, šiuo metu visame pasaulyje yra jaučiamas susidomėjimas eksportu į Japoniją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis