Lietuvos paštas 4,5 tūkst. darbuotojų padidino atlyginimą

Lietuvos paštas skelbia, kad daugumai savo darbuotojų nuo sausio 1 dienos padidino darbo užmokestį. Tai bendrovei papildomai kainuos daugiau nei 0,6 mln. eurų per metus, rašoma pranešime spaudai.
Lietuvos paštas
Lietuvos paštas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Tai yra antras darbo užmokesčio didinimas per pastarąjį pusmetį. 2018 rugpjūčio mėnesį daugiau nei 4300 Lietuvos pašto darbuotojų buvo pakelti atlyginimai, kas sudaro papildomai beveik 1,8 mln. eurų per metus.

„Kaip ir pernai, atlyginimų kėlimas darbuotojams išlieka prioritetiniu bendrovės tikslu, tačiau, kai apie 58 proc. sąnaudų sudaro atlyginimo išmokos darbuotojams, norint veikti pelningai viską reikia daryti nuosekliai ir etapais. (...) Be to, investuojame ne tik į finansinį atlygį, bet ir į darbuotojų darbo sąlygų gerinimą: pavasarį 210 laiškininkų važinės elektriniais dviračiais, pamažu atnaujiname ir modernizuojame pašto skyrius, diegiame išmanius technologinius sprendimus darbo procesų gerinimui – jau dabar dalis laiškininkų dirba planšetėmis, robotizavome dalį administracinių procesų, suplanuotos didelės investicijos naujam moderniam Vilniaus logistikos centrui“, – pranešime cituojama Lietuvos pašto generalinė direktorė Asta Sungailienė.

Lietuvos pašte iš viso dirba 4920 darbuotojų: didžiausia dalis jų darbuojasi Tinklo padalinyje (stacionarūs paštai, laiškininkai ir pan.), šiek tiek mažiau Pašto operacijų padalinyje (laiškų skirstymas). 49 proc. įmonės darbuotojų dirba nepilnu etatu, nes miesteliuose ir kaimiškose vietovėse ženkliai sumažėjus gyventojų skaičiui, pašto skyriuose paslaugų poreikis gerokai sumenko.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis