„Lietuvos vartotojų instituto“ išleistame DVD leidinyje pateikiama procedūras pristatantis pranešimas, informacinė brošiūra ir du vaidybiniai filmai.
2012 m. „Lietuvos vartotojų instituto“ atliktas tyrimas parodė, kad lietuviai retai kreipiasi į teismą, norėdami susigrąžinti pinigus už kitoje ES valstybėje įsigytą nekokybišką prekę ar paslaugą arba elektroninėje parduotuvėje užsakytą ir apmokėtą, bet nepristatytą pirkinį. Pagrindinė to priežastis – žinių trūkumas.
Advokatės dr. Laura Gumuliauskienės parengtų pranešimo ir brošiūros tikslas – suteikti visapusišką ir išsamią informaciją apie Europos mokėjimo įsakymo bei Europos ieškinių dėl nedidelių sumų procedūras. Perskaitę šiuos pavyzdžiais ir praktinių situacijų analize iliustruotus leidinius, vartotojai sužinos, kokiais būdais gali ginti savo teises, kur konkrečiai kreiptis vienu ar kitu atveju ir kokios institucijos gali jiems padėti.
„Lietuvos vartotojų instituto“ sukurtuose vaidybiniuose filmuose vartotojams aktualios tarptautinės teisminės procedūros pristatomos pasitelkiant konkrečius – nekokybiškų turistinės kelionės paslaugų ir nesėkmingo pirkimo internetu kitoje ES valstybėje – pavyzdžius. Kaip rodo Eurobarometro tyrimų duomenys, dažniausi vartotojų skundai transporto srityje yra susiję arba su jų kaip oro keleivių teisėmis (57 %), arba su poilsio ir kultūros paslaugų kokybe (23,7%). Europos vartotojų centrų tinklo statistika atskleidžia, kad daugiau nei pusė ES vartotojų teikiamų skundų (56 proc.) yra susiję su elektronine prekyba.