Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvos vartotojų nuotaikos ir toliau prastėja

Dėl euro zonoje ir pasaulyje tvyrančio pesimizmo ir gana niūrių globalios ekonomikos prognozių blogėja ir Lietuvos žmonių nuotaikos. Vis daugiau manančių, kad Lietuvos ekonominė situacija artimiausiu metu pablogės.
Lėtėja spartus Kinijos ekonomikos augimas
Lietuvos gyventojai šalies ateitį mato vis niūresnę / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.

Tyrimų bendrovė RAIT, vartotojų nuotaikos indeksą (VNI) matuojanti nuo 2009 metų, pastebi, kad pastaruoju metu VNI ir vėl smunka.

Rugpjūčio mėnesį VNI nukrito iki 8 proc. O rugsėjį VNI dar sumažėjo dviem punktais iki – 10 proc.

„Nuo 2009 metų žemumų, VNI su nedideliais svyravimais po truputį kilo, – teigė  RAIT valdybos pirmininkė Inga Nausėdienė. – Tačiau nuo rugpjūčio mėnesio VNI vėl pradėjo kristi. Akivaizdu, kad nuo rugpjūčio mėnesio gausėjanti negatyvi informacija apie euro zonos šalių finansų rinkų problemas bei apie galimą antrąją recesijos bangą daro įtaką žmonių nuotaikoms.“

35 proc. – tiek Lietuvos gyventojų teigia manantys, kad Lietuvos ekonominė situacija blogės.

Rugsėjį ir toliau daugėjo žmonių manančių, kad Lietuvos ekonominė situacija per ateinančius 3 mėnesius labai pablogės arba pablogės. Rugpjūtį tokių buvo 29 proc., o rugsėjį – 35 proc. Taip pat daugėja žmonių, manančių, kad jų asmeninė ar jų šeimos materialinė padėtis per artėjančius 3 mėnesius labai blogės arba blogės (rugpjūtį 23 proc. ir rugsėjį 27 proc.).

Tiriamojo laikotarpio pradžioje, t.y. 2009 m. gegužės mėn., vartotojų nuotaikos indeksas buvo neigiamas ir siekė 27 proc. Tai reiškia, kad tuo metu 27 proc. buvo daugiau neigiamai nei teigiamai nusiteikusių žmonių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos