Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Lietuvos verslininkai nenusisuka nuo Pietų Europos šalių

Šiuo metu labiausiai finansų krizės purtomos Pietų Europos šalys niekada nebuvo nei Lietuvos verslo eksporto, nei investicijų prioritetinė kryptis, tačiau kai kurie verslininkai bando pasinaudoti dabartine padėtimi savo pozicijoms įtvirtinti.
Aistringiausi pasaulio paplūdimiai
Italija / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Savaitraštis „Veidas“ rašo, kad Lietuvos ambasadų Ispanijoje ir Italijoje darbuotojai pastebi, jog lietuvių verslininkų susidomėjimas šiomis šalimis vos šiek tiek mažesnis nei anksčiau, o labiausiai Ispanijos rinka domisi ir partnerių čia ieško Lietuvos baldų, medienos ir maisto pramonė.

„Žemaitijos pienas“ tiekia sūrius į prekybos tinklus Ispanijoje, turi šioje rinkoje savo pardavimo atstovą, galvoja plėstis Italijoje.

„Kauno grūdų“ įmonių grupei priklausančios bendrovės Vilniaus paukštynas ir Kaišiadorių paukštynas prieš trejus metus pradėjo eksportuoti į Airiją, 2011 metais – į Italiją, nuo šių metų pradžios – į Ispaniją.

„Domimės Italijos rinka, nes matome ten galimybių plėstis, o mūsų produktai turi paklausą. Pardavimas Ispanijoje ir Airijoje netgi didėja. Į šias šalis eksportuojame šaldytą vištieną, gaminius ir pusgaminius. Sugebame būti konkurencingi kaina ir pasiūlyti aukštos kokybės produktų, todėl stiprios krizės nejaučiame“, – teigė „Kauno grūdų“ įmonių grupės vadovas Tautvydas Barštys.

„Šiose rinkose šiandien reikia siūlyti ne prabangos prekę, o leidžiantį sutaupyti produktą ar paslaugą. Pavyzdžiui, galima siūlyti pigesnes valymo ar inžinerines paslaugas – jos Ispanijoje gana brangios, bet ispanai anksčiau buvo lojalūs savo šalies tiekėjams, o dabar, susidūrę su sunkumais, spjauna į lojalumą: vietinė įmonė gali rinktis ir Lietuvos bendrovę, jei ši prižiūrės jų pastatą pigiau“, – sakė tarptautinės prekybos ir finansinio tarpininkavimo įmonės „Pasaulio prekyba“ direktorius Valdemaras Paukštė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos