Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvos žinomumą didins e. prekybos paviljonas Kinijoje

Lietuva ketina plėsti savo produkcijos žinomumą ir šalies įmonių tarptautinį konkurencingumą – šių metų pavasarį Kinijoje šalis įrengs elektroninės prekybos paviljoną.
Kinija ir Lietuva
Kinija ir Lietuva / 123RF.com nuotr.

Nacionalinį paviljoną už 218 tūkst. eurų (su PVM) sukurs Honkongo bendrovė „Web2Asia Limited“, laimėjusi verslumo skatinimo agentūros „Versli Lietuva“ skelbtą konkursą.

„Verslios Lietuvos“ vadovė Daina Kleponė BNS teigė, kad taip norima pristatyti Lietuvos verslą, padėti Lietuvos įmonėms atverti naujus eksporto kanalus.

„Kinijos e. komercijos rinka yra didžiausia pasaulyje, ji turi daugiau pirkėjų nei ES ir JAV e. komercijos rinkos kartu sudėjus“, – sakė D.Kleponė.

Organizatorių nuotr./Daina Kleponė
Organizatorių nuotr./Daina Kleponė

Pasak jos, siekiant ilgalaikės vertės, pasirinkta didžiausia tarpvalstybinei prekybai skirta e. komercijos platforma Kinijoje „Tmall Global“ – joje nacionalinius paviljonus turi Prancūzija, Italija, Vokietija, Belgija. Nors ši e. platforma veikia Kinijoje, joje perka visos Pietryčių Azijos valstybės.

„Numatoma, kad pirmaisiais paviljono veikimo metais savo e. parduotuves ten turės ir produkciją galės parduoti iki 20 Lietuvos įmonių. Paviljone taip pat bus galima sužinoti apie Lietuvos kultūrą bei tradicijas“, – aiškino D.Kleponė.

Anot jos, pandemija smarkiai apribojo verslo galimybes eksportuoti, sutrikdė tiekimo grandines ir e. prekyba, pamažu išstumdama tradicinius būdus, tampa vienu svarbiausių prekybos įrankių.

Agentūros duomenimis, per 2020 metų dešimt mėnesių lietuviškos kilmės prekių į Kiniją eksportuota už 213 mln. eurų – 24 proc. daugiau nei tuo pat metu 2019 metais, tačiau palyginti su kitomis ES šalimis, Lietuvos eksportas į šią antrą pagal dydį rinką pasaulyje yra menkas.

Planuojama, kad skaitmeninis prekybos paviljonas startuos balandžio pradžioje. Centriniame viešųjų pirkimų portale nurodoma, kad sutartis su „Web2Asia Limited“ pasirašyta pernai gruodį, o ji galioja iki šių metų pabaigos.

Honkongo bendrovė internete save pristato kaip skaitmeninės rinkodaros agentūrą ir technologijų kompaniją. Ji veikia nuo 2006 metų ir yra bendradarbiavusi su daugeliu tarptautinių kompanijų, tarp kurių „Marks & Spencer“, „Logitech“, „Bosch“, „Swarovski“, „Nestle“ ir kitos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?