Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Liko tik kelios dienos pasirengti saugiam slaptažodžių kodų kortelių naudojimui

Pagal jau nuo šio penktadienio (balandžio 1 d.) įsigaliosiančią tvarką slaptažodžių kodų kortelėmis ir toliau bus galima naudotis, jei kartu naudojamos papildomos saugumo priemonės. Dauguma bankų įdiegė sprendimą – atliekant kai kurias operacijas klientams bus siunčiamos nemokamos SMS žinutės su papildomu saugumo kodu.
Prisijungimas prie elektroninės bankininkystės
Prisijungimas prie elektroninės bankininkystės / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Bankų, kurie siųs nemokamas SMS žinutes su kodais, klientams būtina pateikti ar patikslinti (atnaujinti, jeigu keitėsi) savo mobilaus telefono numerį prisijungus prie el. bankininkystės. Klientai, nepateikę savo telefono numerio iki kovo 31 d. (imtinai), nuo balandžio 1 d. jį galės pateikti tik apsilankę banko padalinyje. Taip pat kai kurie bankai sudarys galimybę savo kontaktus pateikti paskambinus į banko padalinį ir atlikus nuotolinio tapatybės patvirtinimo veiksmus, kurių paprašys banko specialistas.

„Bankų klientai dar turi kelias dienas greitai ir patogiai pateikti ar patikslinti savo telefono numerį – tereikia prisijungti prie savo el. bankininkystės. Po kovo 31 d. telefono numerio pateikimas sukels daugiau nepatogumų ir laiko: reikės apsilankyti padalinyje ar patiems skambinti į banką. Tad klientus, tik dėl jų pačių patogumo, labai skatiname nedelsti ir pasinaudoti šiomis keliomis dienomis“, – komentuoja LBA prezidentas Stasys Kropas.

Nespėjusieji laiku užregistruoti telefono numerio nuo balandžio 1 d. negalės interneto banke atlikti tam tikrų veiksmų ir mokėjimų.

Nespėjusieji laiku užregistruoti telefono numerio nuo balandžio 1 d. negalės interneto banke atlikti tam tikrų veiksmų ir mokėjimų.

Bankai gali taikyti limitus, kokius mokėjimus galima bus atlikti naudojant slaptažodžių kodų korteles be papildomų saugumo priemonių. Apie tai bankai klientus informuoja atskirai.

Atkreiptinas klientų dėmesys, kad bankų atstovai patys savo klientams neskambins ir neklaus jokios kontaktinės informacijos ar kitų asmeninių duomenų.

Jeigu klientai sulauks tokių skambučių, prašoma jokių duomenų nepateikinėti – greičiausiai skambina sukčiai. Taip pat jokių asmeninių duomenų negalima pateikinėti neaiškiose interneto svetainėse (pavyzdžiui, paspaudus gautas nuorodas).

Klientams, kurie naudojasi alternatyvia priemone, atitinkančia sugriežtintus saugumo reikalavimus (elektroniniu ar mobiliuoju elektroniniu parašu, slaptažodžių generatoriumi), jokių papildomų veiksmų atlikti nereikia. 

AFP/„Scanpix“ nuotr./Internetinė bankininkystė
AFP/„Scanpix“ nuotr./Internetinė bankininkystė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?