Laivą pirkėjui planuojama perduoti Kinijoje rugpjūčio pabaigoje. Šį motorlaivį bendrovė įsigijo 2006 metais.
Anot bendrovės pranešimo, laivas parduodamas dėl mažo darbo efektyvumo, be to, spalio mėnesį baigiasi klasifikacinės bendrovės išduotų laivo dokumentų galiojimas, o jų pratęsimui būtinas didelių investicijų reikalaujantis doko remontas.
„Dėl vis dar sudėtingos ekonominės padėties laivybos sektoriuje, sumažėjo laivų kainos rinkoje. Todėl laivas parduodamas už mažesnę sumą nei jo balansinė vertė, kuri sudaro daugiau nei 1/20 bendrovės įstatinio kapitalo. Laivo pardavimo sąlygos yra konfidencialios“, – teigiama pranešime.
Laivo pardavimo lėšos bus naudojamos paskolų dengimui bei apyvartinio kapitalo poreikiams tenkinti.
Gegužę bendrovė pardavė du laivus – „Marsas“ ir „Pluto“. Pastarasis laivas ties Nigerijos krantais kovo pabaigoje buvo užpultas piratų. Teigiama, kad ties Nigerijos krantais plaukiojo 11 bendrovės laivų, tarp jų ir šie du. Anksčiau bendrovė ties Afrika buvo įdarbinusi 17 laivų. Laivai į Nigerijos bei kitus uostus gabena šaldytą žuvį.
Per šių metų pirmą ketvirtį bendrovė „Limarko laivininkystės kompanija” gavo 17,5 mln. Lt pajamų ir, palyginti su 2011 metų pirmojo ketvirčio pajamomis jos sumažėjo 39 procentais, kuomet pavyko uždirbti 28,6 mln. Lt. Tai susiję ir su sumažėjusiu laivų skaičiumi, ir su sudėtinga laivybos padėtimi. Šiemet minėto laikotarpio grynasis pelnas, neatskaičiavus pelno mokesčio siekia 4,2 mln. Lt, kai pernai tuo pat metu buvo apie 9,6 mln. Lt
Pasaulinė krizė stipriai paveikė laivybos verslą, ne išimtis ir Lietuva. Bendrovė „Limarko“ taip pat turi sunkumų. Pavasarį bendrovė net tris kartus sumažino savo įstatinį kapitalą nuo 120 mln. iki 45 mln. Lt.