Vidaus vandens kelių direkcijos (VVKD) laivybos direktorius Aurelijus Rimas pridūrė, kad krovinių gabenimas vis tiek gali vykti, tačiau reikėtų krauti mažiau krovinio.
„Vandens lygį visuomet reikia vertinti, ypač rugpjūčio–rugsėjo mėnesiais jis yra žemesnis negu kitais mėnesiais. Korekcija yra labai paprasta – mažiau krovinio gali vienu metu krauti į baržą“, – portalui sakė A.Rimas.
Kaip anksčiau rašė BNS, pirmoji Nemunu plukdyta barža su eksportui skirtų lietuviškų grūdų kroviniu į Klaipėdos uostą atplaukė rugpjūčio pradžioje. Uosto direkcija tuomet teigė planuojanti, kad tokie kroviniai iš Jurbarko į Klaipėdą bus gabenami nuolat.
„Linas agro“ krovinių ekspedijavimo ir laivų agentavimo skyriaus Klaipėdos uostui direktorius Andrius Armonaitis tuomet teigė, jog grūdų transportavimas vandens keliais yra gerokai pigesnis nei kelių transportu.
Tuo metu buvo apskaičiuota, kad viena barža Nemunu gali pervežti tiek grūdų, kiek jų gabena 40–54 sunkvežimiai, todėl tikėtasi sumažinti vilkikų eismą keliais ir Klaipėdos gatvėmis. 1 tūkst. tonų grūdų krovinys buvo perplukdytas per maždaug 16 valandų, tačiau ateityje, plaukiant ir naktį, kelionės trukmė galėtų sutrumpėti iki 13 valandų.