„Be galo didžiuojamės savo darbuotojais, kurie nuveikė puikų darbą skatindami klientus dalyvauti šių metų „Rožinio kaspino“ kampanijoje ir patys aktyviai prie jos prisidėjo. Dar sykį galėjome paaukoti rekordinę sumą moksliniams vėžio tyrimams – tai įrodo, kad drauge galime pasiekti reikšmingų rezultatų“, – teigia „Lindex“ generalinė direktorė Susanne Ehnbåge.
10 proc. sumos, gautos pardavus ypatingo dizaino „Lindex“ laisvalaikio drabužių kolekciją, kurioje yra derančių drabužių mamoms ir vaikams, spalį paaukojome moksliniams vėžio tyrimams. Mados įmonė taip pat vykdė „Rožinio kaspino“ akcijas pardavimo rinkose prekiaudama vietiniais „Rožinio kaspino“ produktais.
“Rožinio kaspino” kampanijos lėšas Lietuvoje skyrėme Nacionalinio vėžio instituto kartu su Nacionaline krūties ligų asociacija inicijuotiems genetiniams vėžio tyrimams mamoms ir dukroms. Tai nepaprastai svarbus tyrimas, leidžiantis tiksliai parinkti gydymą, žinoti giminės moterų riziką susirgti krūties vėžiu, imtis profilaktinių priemonių. Per spalio mėnesj Lietuvoje surinkta: 15 515 eurų.
„Lindex“ renka lėšas moksliniams vėžio tyrimams dar nuo 2003 m. ir nuo tada kartu su klientais yra surinkusi 17,7 mln. eurų.