Liūdesys ir pyktis: britai siunta dėl platesnių tarpų „Toblerone“ šokolade

Amerikiečiai pastarosiomis dienomis suka galvą, kas taps naujuoju šalies vadovu, tuo tarpu britai liūdi ir pyksta dėl bendrovės „Mondalez“ sprendimo platinti tarpus garsiajame trikampiame šokolado batonėlyje „Toblerone“, rašo theverge.com.
Seno ir naujo pavyzdžio „Toblerone“ šokoladas
Seno ir naujo pavyzdžio „Toblerone“ šokoladas / Twitter.com nuotrauka

Bendrovė aiškina, kad šis pokytis nėra susijęs su „Brexit“, tačiau noru išvengti šokolado branginimo. Jo gerbėjai tokį bendrovės žingsnį pavadino kvailu ir juokingu.

„Mondalez“ taip pat nusprendė sumažinti šios šokoladų rūšies pakuočių dydžius. Didesnės pakuotės svoris bus sumažintas nuo 400 iki 360 g, o mažesnės nuo 170 iki 150 g. Tai daroma taip pat norint išlaikyti dabartines produkto kainas rinkoje.

„Kaip ir daugelis kitų bendrovių, susiduriame su produktų brangimu“, – savo paskyroje „Facebook“ paaiškino „Mondalez“ atstovai.

Nors „Mondalez“ atstovų teigimu tiesiogiai sieti šio žingsnio su „Brexit“ nereikėtų, tačiau po Londono sprendimo trauktis iš ES nukritus svaro kursui nemažai įmonių buvo priverstos kilstelėti savo gaminių kainas.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Naujo pavyzdžio „Toblerone“ batonėlis
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Naujo pavyzdžio „Toblerone“ batonėlis

Kad ir kokios būtų tikrosios priežastys platinti tarpus „Toblerone“ šokolade, britų vartotojai tuo nėra itin patenkinti. Socialiniuose tinkluose šokolado gerbėjai neslepia savo įniršio dėl tokio „Mondalez“ žingsnio.

„Visiškai kvailas sprendimas!!! Niekada nepirksiu šių šokoladų“, – rašo Alistair Calder.

„Logiška sumažinti batonėlio svorį, bet kam daryti didelį tarpą? Atrodo kvailai, mano nuomone galėjo tiesiog sutrumpinti batonėlį ir išlaikyti originalų dizainą“, – antrina Lee Yarkeris, kuriam pritaria ir Michalas Tatas: „Tai turėtų būti vienas iš kvailiausių kada nors priimtų korporacijų sprendimų“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis