Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
10 02

Ginčo dėl sugadintos „Louis Vuitton“ rankinės atomazga: štai kuo viskas baigėsi

Prieš kurį laiką stilistė Santa Mišenytė socialiniuose tinkluose pasidalijo skaudžia patirtimi – jos vintažinę „Louis Vuitton“ rankinę, bandydami ją atnaujinti, esą sugadino įmonės „Sneaker Spot“ specialistai. Po kurio laiko ginčas dėl to išspręstas – žinoma moteris atgavo pinigus už patirtą žalą.
Santa Mišenytė
Santa Mišenytė / 15min montažas

Rekvizitai.lt nurodo, kad „Kedų kultūra“, MB valdo prekės ženklą „Sneaker Spot“.

Rekvizitai.lt duomenimis, „Sneaker Spot“ – tai vienintelė avalynės restauravimo studija Lietuvoje. Taip pat nurodoma, kad teikiamos ir rankinių bei kitų mados aksesuarų atnaujinimo paslaugos.

„Pasiėmiau savo rankines iš restauracijos ir nežinau, kaip viską pasakyti, nes norisi tiesiog mergaitiškai bliauti. Labai saugau savo rankines, jas pati perku, brangiai moku, tai yra mano turtas. Pergyvenu, man skauda širdį už kiekvieną daiktą. Kadangi rankinė vintažinė nuo dėvėjimo buvo įtrūkęs kampas. Nunešiau ją sutvarkyti ir dabar nežinau, ar buvo geriau ją nešioti, kokia ji buvo, ar dabar – kaip ją man „sutvarkė“. Buvo uždažytos vietos, kurių aš neprašiau dažyti. Mano akimis, spalvos visiškai neatitinka originalių, o nuo storo dažų sluoksnio sutrūkinėjo rankinės oda. Ta vieta, kurioje daiktai lieka beverčiai, vadinasi „Sneaker Spot“. Nukentėjusių yra daug, o jie atsakomybės neprisiima, besiskundžiančius socialiniuose tinkluose tiesiog blokuoja“, – anksčiau socialiniame tinkle teigė stilistė.

Tiesa, ji – ne vienintelė nukentėjusi. Daugiau apie šią situaciją skaitykite čia. Vis dėlto praėjus kuriam laikui ginče su paslaugos tiekėju S.Mišenytės atveju padėtas taškas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?