LTG vadovas: ieškodami klientų žiūrime į naujus investuotojus, Vokietijos brigadą

Ieškodama naujų klientų, „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupė aktyviai stebi į Lietuvą ateinančius naujus užsienio investuotojus, o kaip potenacialą mato ir šalyje dislokuojamą Vokietijos karinę brigadą, sako grupės vadovas.
Egidijus Lazauskas
Egidijus Lazauskas / Pauliaus Peleckio / BNS nuotr.

„Mes aktyviai žiūrime į naujus verslus, kurie gali įsikurti Lietuvoje. Periodiškai kalbamės su „Investuok Lietuvoje“, bandydami suprasti, kas gali į Lietuvą ateiti. Turime tą patį „Rheinmetall“, kuriam bus reikalinga geležinkelio infrastruktūra. Mes šnekame apie Vokietijos karinę brigadą Lietuvoje, todėl nemažai keleivių turėtų judėti į poligonus“, – interviu portalui „Verslo žinios“ teigė LTG grupės vadovas Egidijus Lazauskas.

„Yra kitų projektų, kuriuose norime dalyvauti, ir tai yra viena iš tų plėtros krypčių, kur skirsime dėmesio susikurti papildomai klientų bazei“, – pridūrė jis.

Lietuva ir Vokietija brigadą yra sutarusios dislokuoti iki 2027 metų pabaigos, bet ši data gali nusikelti.

Anot E. Lazausko, šių metų grupės finansiniai rezultatai bus neprastesni arba geresni nei praėjusiais metais.

„Sankcijų politika yra vienas veiksnių, kurie mums aiškiai nubrėžė tam tikras linijas. Mes matome mažėjantį srautą iš Rytų, mažėjantį tranzitą. Sakyčiau taip: stabilizavimosi metų tendencijos tęsiasi ir perlipa į šiuos metus. Mes lygiai taip pat planuojame ir kitus metus“, – teigė LTG grupės vadovas.

Pirmąjį pusmetį LTG grupė uždirbo 81,9 mln. eurų normalizuoto pelno prieš apmokestinimą, palūkanas, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) – 23,6 proc. daugiau nei pernai tuo pat laiku. Grupės konsoliduotas grynasis pelnas augo 2,3 karto iki 20,4 mln. eurų, pajamos – 15 proc. iki 244,3 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis