Be to, unijai skirtas įspėjimas, nes ji neužtikrino, kad būtų tinkamai nustatoma ir vertinama klientų rizika.
„Kredito unija nebuvo įdiegusi momentinės stebėsenos scenarijų ir neužtikrino, kad klientų gaunamos ir inicijuojamos mokėjimo operacijos būtų stebimos tikruoju laiku. Vėliau unijos taikomi momentinės stebėsenos scenarijai turėjo trūkumų: neleido laiku ir efektyviai nustatyti įtartinų operacijų, sandorių, atlikti jų tyrimo, o prireikus – teikti pranešimus Finansinių nusikaltimų tyrimų tarnybai (FNTT)“, – pranešime teigė LB.
Dalį tikrinamo laikotarpio unija taip pat neužtikrino, kad taikomi stebėsenos sprendimai būtų reguliariai peržiūrimi ir vertinami, o stebėsenos sistemos pranešimų analizė ne visais atvejais buvo atliekama tinkamai.
„Be to, (...) nebuvo tinkamai atskirtos ir reglamentuotos darbuotojų funkcijos ir skiriama pakankamai išteklių šiai funkcijai vykdyti, dalį tikrinamo laikotarpio įstaiga nebuvo paskyrusi už minėtą sritį atsakingo valdybos nario“, – nurodė LB.
Anot LB, kredito įstaiga pripažino dalį pažeidimų ir savo iniciatyva ėmėsi juos šalinti.