„Spartiname didžiausią mūsų įmonės istorijoje orlaivių parko modernizavimą“, – sakė „Lufthansa“ valdybos narys Detlefas Kayseris.
„Airbus“ lėktuvus ketina naudoti naujasis „Lufthansa“ regioninis oro vežėjas „City Airlines“, kuris turėtų pradėti skraidinti 2024-ųjų vasarą.
Šio modelio „Boeing“ lėktuvai gali būti naudojami trumpųjų ir vidutinių nuotolių maršrutuose.
Naujieji orlaiviai bus tylesni ir patogesni bei išmes iki 30 proc. mažiau anglies dvideginio nei jų pirmtakai, pažymėjo D. Kayseris.
„Lufthansa“ siekia CO2 grynąją emisiją iki 2030-ųjų sumažinti perpus, palyginti su 2019 metais, o iki 2050-ųjų tapti neutralia.
Bendrovei teko prašyti Vokietijos vyriausybės solidžios finansinės pagalbos, kai dėl COVID-19 pandemijos nutrauktų skrydžių skaičiavo milžiniškus nuostolius.
„Lufthansa“, kaip ir kitų vežėjų, padėtis stipriai pagerėjo sušvelninus kelionių apribojimus, o 2022-aisiais – po dvejų nuostolingų metų – aviakompanija vėl skaičiavo metinį pelną.