„Luminor“ bankas įspėtas už netinkamą kliento informavimą

Lietuvos banko valdyba įspėjo banką „Luminor“ už tai, kad kliento prašymu jam nesuteikė išsamios informacijos apie jo su banku sudarytų kreditavimo sutarčių vykdymą, nenagrinėjo jo pateiktų prašymų ir nepateikė atsakymų. 
„Luminor“
„Luminor“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Tokia sprendimas priimtas po to, kai Lietuvos bankas atliko kliento skundo tyrimą.

Bankų įstatyme įtvirtinta prievolė klientų prašymus (skundus) dėl su banku sudarytų kreditavimo sutarčių vykdymo ar banko veiksmų, kuriais bankas galėjo pažeisti sutarties su klientu ar teisės aktų reikalavimus, išnagrinėti ir raštu jam atsakyti ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos.

„Luminor“ bankas šios prievolės nevykdė – nepateikdamas atsakymų į kliento prašymus arba pateikdamas juos pavėluotai pažeidė Bankų įstatyme įtvirtiną prievolę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai