Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2023 01 27 /12:01

„Luminor“ bankas pranešė apie pokyčius: ar įkainius kels ir kiti?

„Luminor“ bankas pranešė, kad nuo šių metų balandžio 1 d. keičiasi kai kurių paslaugų kainos privatiems klientams. 15min aiškinosi, ar šio banko pavyzdžiu paseks ir kiti.
Atsiskaitymas kortele
Atsiskaitymas kortele / 123RF.com nuotr.

Bankas keičia „Visa Debit“, papildomos kortelės mėnesio mokestį į 1,20 euro. Anksčiau ši kaina mėnesiui buvo 1 euras.

Keičiamas ir paslaugos „Saugu+“ teikimo mokestis. Nuo 0,79 euro/mėn. jis didinamas iki 0,99 euro/mėn.

Už neaktyvios sąskaitos administravimą bankas taikys mėnesinį 20 eurų mokestį. Pastarasis taikomas tuo atveju, jei klientas, gavęs atskirą banko prašymą pervesti lėšas iš neaktyvios sąskaitos ir (arba) ją uždaryti iki nurodytos datos, jo neįvykdo.

Nuo liepos 1 d. bus taikomas naujas pristatymo paštu 2 eurų mokestis visoms kortelėms. Mokestis nebus taikomas jaunesniems nei 21 metų klientams, turintiems kortelę, ir klientams, užsisakiusiems Pagrindinės mokėjimo sąskaitos paslaugą.

Penkiais eurais brangsta ir standartinė pažyma apie atidarytas ar uždarytas sąskaitas bei jų likučius. Už tai teks mokėti 15 eurų (anksčiau buvo 10 eurų). Nestandartinės pažymos klientams kainuos pagal susitarimą, bet ne mažiau kaip 45 eurus (anksčiau buvo 15 eurų).

Bankas kels ir nebeišduodamų krepšelių kainas: „Aktyvaus“ – iki 5 eurų/mėn. (anksčiau – 3,65 euro/mėn.), o „Auksinio“ – iki 6,50 euro/mėn. (anksčiau – 5,50 euro/mėn.).

Bankas skelbia, kad kainyno privatiems klientams pokyčiai įsigalios šių metų balandžio 1 d.

Kaip 15min teigė „Luminor“ banko Mažmeninės bankininkystės vadovas Lietuvoje Edvinas Jurevičius, banko kainyno peržiūra vyksta reguliariai kiekvienais metais ir tai yra įprasta rinkos praktika.

„Tai vykdoma siekiant atitikti tam tikrų paslaugų priežiūros ir pristatymo išlaidas dabartinėmis ekonominėmis sąlygomis. Visus savo klientus apie pokyčius informuojame įvairiais kanalais ir visas pokyčių sąrašas matomas mūsų svetainėje“, – komentavo E.Jurevičius.

Kiti keisti įkainių neskuba

Ar šiuo pavyzdžiu paseks ir kiti bankai? Kol kas panašu, kad ne.

„Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius 15min patikino, kad šiuo metu jokių pokyčių šioje srityje banke neplanuojama.

SEB banko valdybos narė ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė Eglė Dovbyšienė 15min taip pat teigė, kad šiuo metu jokių pokyčių šioje srityje banke neplanuojama.

„SEB bankas paslaugų įkainius kartą ar du per metus peržiūri atsižvelgdamas ir įvertindamas klientų poreikius, rinkos situaciją, patiriamas paslaugų teikimo sąnaudas, kurios didėja dėl reguliacinių reikalavimų, taikomų finansų sektoriui, ir nuolatinių mūsų investicijų į informacinių sistemų ir skaitmeninių bei savitarnos sprendimų tobulinimą“, – aiškino ji.

E.Dovbyšienės teigimu, bankas pernai paslaugų kainyną ir Bendrąsias taisykles atnaujino rugsėjo 1 dieną.

„Peržiūrėdami įkainius atlikome minimalius, klientams reikšmingos įtakos neturėsiančius įkainių pokyčius, kuriuos lėmė išaugę tiekėjų paslaugų teikimo įkainiai“, – paaiškino SEB banko valdybos narė ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė.

Tiesa, Šiaulių bankas, nors kol kas nepranešė keičiantis įkainių privatiems klientams, tačiau užsimena apie galimus pokyčius ateityje.

Šiaulių banko Pardavimų, rinkodaros ir komunikacijos departamento Komunikacijos grupės vadovė Monika Rožytė 15min teigė, kad įkainių ir sąlygų peržiūra yra periodinis procesas, kuris dažniausiai vykdomas vieną arba du kartus per metus. Ne išimtis ir 2023-iaisiais.

„Peržiūros metu yra įvertinama klientų elgsena ir jų poreikiai, kaštų struktūra bei paslaugų kainodara. Įkainiams poveikį labiausiai lemia paslaugų teikėjų kainos ir pačių paslaugų vystymas pagal klientų poreikius“, – aiškino M.Rožytė.

Pasak jos, peržiūra vyks tikrai, tačiau kol kas atsakyti ar/koks pokytis bus – dar labai sunku.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?