„Luminor“ bėdos nesibaigia: klientai net negali prisiskambinti – banko telefonas išjungtas

Lietuvoje veikiančio „Luminor“ banko klientai vėl skundžiasi sutrikimais, o bandydami prisiskambinti informacijos telefonu išgirsta, kad jis yra išjungtas. Bankas feisbuke skelbia, kad sutrikimai įvyko dėl Registrų centro užpiltos serverinės. Banko atstovė Indrė Baltrušaitienė informavo, kad nesklandumus banko klientai patiria, nes „Luminor“ naudoja tokį mobiliojo parašo sprendimą, kuris tiesiai siejasi su Registrų centru, ne mobiliojo ryšio operatoriais.
Luminor
Luminor / Arno Strumilos / 15min nuotr.

Banko „Luminor“ klientai skundžiasi netyčia užblokuotomis sąskaitomis, prisijungimu prie elektroninės bankininkystės, o pasiskambinti bendruoju telefonu apskritai neįmanoma – jis išjungtas.

Bankas feisbuke klientus informuoja, kad sutrikimai susiję su Registrų centro problemomis, kai jų serverius užliejo vanduo.

15min patvirtino ir banko atstovė Indrė Baltrušaitienė.

Dėl nuo pirmadienio vakaro sutrikusios Registrų centro veiklos mobilųjį parašą naudojantys klientai negali prisijungti prie interneto ar mobiliojo banko, sakė ji. Todėl banko klientams siūlo naudoti kitus prisijungimo kanalus.

„Publicum“ nuotr./Indrė Baltrušaitienė
„Publicum“ nuotr./Indrė Baltrušaitienė

Pasak I.Baltrušaitienės, šiuos nesklandumus banko klientai patiria, nes „Luminor“ naudoja tokį mobiliojo parašo sprendimą, kuris tiesiai siejasi su Registrų centru, ne mobiliojo ryšio operatoriais.

„Šiuo metu banko klientai patiria nepatogumų ir daugelis informacijos ieško skambindami tiesiai į banką, tad bankas susidūrė su didelėmis apkrovomis. Visomis išgalėmis ieškome sprendimų, kaip padėti savo klientams, informuojame juos savo komunikaciniais kanalais, patys skambiname ieškodami būdų padėti“, – teigiama komentare.

Kada bus atstatyta veikla? Tai, pasirodo, priklauso nuo Registrų centro. „Dėl mūsų m. parašo sprendimo techninės integracijos su Registrų Centro sistema, šios paslaugos atkūrimas priklauso nuo Registrų Centro paslaugų atkūrimo laikų“, – sakė banko atstovė.

Bankas problemų turintiems klientams feisbuke siūlo rašyti elektroninius laiškus su telefono numeriu – žadama su kiekvienu susisiekti asmeniškai. Beje, kiti bankai nepranešė apie sutrikimus, susijusius su Registrų centro problemomis.

„Vakar darant internetinį pirkimą, atliekant autorizaciją buvo pasirinktas mobilus parašas, bet po 5 bandymų gavau pranešimą, kad paskyra blokuota dėl neteisingų duomenų, nors nebuvo net suteikta galimybė įvesti PIN. Gavau pranešimą, kad turėčiau skambinti informacijos telefonu 1608, tačiau šis neveikia, kaip ir visi kiti nurodyti svetainėje. Niekaip negaliu susisiekti su banku, kad atstatytų blokuotas paslaugas“, – skundėsi vienas „Luminor“ klientas.

Bankas savo interneto svetainėje informuoja klientus, kad „šiuo metu galimi sutrikimai jungiantis su mobiliu parašu. Paslaugos tiekėjas sprendžia susidariusią situaciją. Atsiprašome už nesklandumus“. Tiesa, šis užrašas jau buvo ir antradienį, tačiau situacija nesikeičia.

Taip pat teigiama, kad „dėl sutrikusios Registrų centro veiklos m.parašą naudojantys klientai negali prisijungti prie interneto ar mobiliojo banko. Kol Registrų centras sprendžia susidariusią situaciją, „Luminor“ siūlo naudoti kitą prisijungimo ir mokėjimų per el.komercijos kanalus būdą – Smart-ID arba kodų generatorių“.

Nepatenkinti klientai bando prisiskambinti bendruoju informacijos telefonu, tačiau jis išjungtas. Taip pat išjungtas ir klientams, esantiems užsienyje, skirtas telefonas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis