M.Majauskas: dėl mažesnio PVM šildymui biudžetas netektų 17 mln. eurų

Sumažinus lengvatinį pridėtinės vertės mokesčio (PVM) tarifą šildymui nuo 9 iki 5 proc. valstybės biudžetas negautų apie 17 mln. eurų pajamų, sako Seimo Biudžeto ir finansų komiteto pirmininkas. Tačiau Mykolas Majauskas sako, kad komitetas pritartų tokiam siūlymui.
Mykolas Majauskas
Mykolas Majauskas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Tarifo sumažinimas nuo 9 iki 5 proc. kainuotų apie 17 mln. eurų netektų valstybės biudžeto pajamų per metus“, – BNS nurodė konservatorius M.Majauskas.

Jis, be to, sako, kad tokia lengvata galėtų galioti ilgiau nei šį šildymo sezoną – kol bus pertvarkytas centrinio šildymo ūkis.

„Kol bus pilnai sutvarkytas centrinio šildymo ūkis, kuris užtikrintų prieinamą kainą vartotojams ir tuo pačiu įgyvendinta visuotinė daugiabučių renovacija, kuri reikšmingai sumažintų šildymo sąnaudas“, – teigė M.Majauskas.



Be kita ko, jis pabrėžė, kad toks PVM sumažinimas esminio pokyčio sąskaitoms gali ir neturėti, nors pripažino, ka jo naudą vartotojai pajustų.

„Tarifo sumažinimas esminio pokyčio kainoms gali ir neturėti, kai centrinio šildymo kainos kartais auga ir 50 proc. Tačiau dėl įstatymais įtvirtinto valstybės reguliavimo šiuo atveju visa sumažintų mokesčių nauda atitektų tiesiai vartotojams“, – svarstė M.Majauskas.

„Manau, kad Seimo Biudžeto ir finansų komitetas pritartų Vyriausybės siūlymui mažinti PVM centriniam šildymui“, – BNS pridūrė M.Majauskas.

Vyriausybė svarsto dar labiau apkarpyti PVM šildymui siekiant sumažinti išlaidas rekordiškai išaugus šilumos kainoms. Seimo opozicija tokį valdančiųjų žingsnį taip pat žada paremti.

9 proc. PVM dabar nustatytas centralizuotam šildymui, o dujoms ir elektrai taikomas standartinis 21 proc. PVM tarifas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis