Nuo penktadienio iki kovo 27 dienos Lietuvoje stabdoma visų šalies švietimo, kultūros, sporto ir laisvalaikio įstaigų veikla, draudžiamos kelionės į kai kurias šalis, o grįžusiems iš rizikingųjų – privaloma karantinuotis.
Tačiau dar ketvirtadienio popietę tik paskelbus apie šiuos draudimus šalies gyventojai užplūdo elektronines maisto parduotuves ir šlavė produktus.
Socialiniuose tinkluose kai kurie skundėsi, kad stringa elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ sistema, o kiti bėdojosi, kad užsakytų prekių pristatymo reikės laukti tris dienas.
„Tris dienas į priekį „Barbora“ užsakyta pilnai, nėra nei laisvų dienų, nei laisvų laikų“, – teigė gyventoja.
Užsakymų – kelioms dienoms į priekį
Tai, kad Vyriausybei ir didžiųjų miestų savivaldybėms ėmusis griežtesnių prevencijos priemonių, siekiant sustabdyti koronaviruso plitimą, pastebimas žymiai išaugęs pirkėjų srautas „Barboros“ internetinėje parduotuvėje tikino parduotuvės direktorius Andrius Mikalauskas.
„Kiekviena nauja žinia apie COVID-19 plitimą ir naujas saugumo priemones pirkėjų srautą tokiomis dienomis kaip ketvirtadienį išaugina iki 10 kartų“, – 15min komentavo jis.
Kiekviena nauja žinia apie COVID-19 plitimą ir naujas saugumo priemones pirkėjų srautą tokiomis dienomis kaip ketvirtadienį išaugina iki 10 kartų, – teigė A.Mikalauskas.
Pasak A.Mikalausko, šiuo metu dirbama visu pajėgumu visiems gautiems užsakymams patenkinti, o užsakymų sulaukta 2–3 dienoms į priekį.
Kaip teigė parduotuvės direktorius, dėl susiklosčiusios situacijos „Barbora“ pasirengusi savo pajėgumus išplėsti dar labiau, todėl norinčius dirbti kviečia prisijungti.
Tikisi 30–50 proc. augimo
Užsisakyti maisto prekes į namus gyventojai gali ir iš prekybos tinklo „Iki“ parduotuvių per lietuviško startuolio „LastMile“ programėlę.
„Pastarosiomis savaitėmis stebime stabilų augimą – kiekvieną savaitę pardavimai paauga vidutiniškai 50 proc. (...) Bendrai, manytume, kad kovo mėnesį galime pasiekti 30–50 proc. augimą“, – prognozuoja „Iki“ rinkodaros vadovas Andrejus Pometko.
Jis pastebi, kad pastaruoju metu itin išaugo ilgai negendančių produktų pirkimas.
„Taip pat matome, kad pastarosiomis savaitėmis pirkėjų elgsena, o taip pat ir pirkinių krepšelio dydis bei sudėtis, priklauso ir nuo naujienų apie koronavirusą“, – pažymėjo rinkodaros vadovas.
Elektroninę prekybą pradėjo ir „Rimi“
Nors planuota balandį, atsižvelgiant į šalyje paskelbtą paskelbtą ekstremalią padėtį ir reaguojant į Vilniaus miesto valdžios sprendimus, „Rimi“ penktadienį pradėjo elektroninę prekybą Vilniaus mieste.
„Suprasdami dabartinės situacijos rimtumą ir matydami ženkliai išaugusį susidomėjimą mūsų siūlomu naujausiu būdu apsipirkti, priėmėme sprendimą nelaukti ir jau šiandien atverti elektroninę parduotuvę visiems Vilniaus miesto gyventojams.
Iki šio momento apsipirkti ir ją išbandyti galėjo tik kvietimus gavę lojalūs „Rimi“ pirkėjai, o jau vakar apsilankymų „Rimi.lt“ skaičius šoko į viršų kelis kartus“, – pranešime spaudai sako „Rimi Lietuva“ E-komercijos formato direktorius Vaidas Lukoševičius.