Dalis maklerių sunerimę ne be pagrindo, nes įpykę klientai rado būdą, kaip įtikinti teismą, kad makleris kaltas dėl prarastų lėšų, pirmadienį rašo savaitraštis „Ekstra“.
Anot neįvardijamo vieno Lietuvos komercinio banko maklerio, problemų gali kilti, kai norint skubiai atlikti operaciją su klientu bendraujama mobiliuoju telefonu, o ne oficialiu banko telefonu, kurio pokalbiai įrašomi.
„Jei akcijų pirkimo detalės buvo derinamos mobiliuoju telefonu, yra buvę atvejų, kai klientas padavė banką į teismą reikalaudamas nuostolių atlyginimo. Esą jis jokių nurodymų savo makleriui nedavė. Nei bankas, nei makleris įrodymų neturi, įrašų juk nėra. Tad neabejoju, kad teismai bus kliento pusėje. Bankas savo ruožtu prisiteis iš savo darbuotojo kelerių metų atlyginimą“, – savaitraščiui teigė makleris.
Anot jo, keli klientai, pamatę, kad praranda pinigus, jam jau yra siūlę „į snukį“.