500 mln. svarų sterlingų Didžiosios Britanijos ekonomika surinks iš turizmo, restoranų, viešbučių, vakarėlių, marškinėlių pardavimų ir kitų suvenyrų, susijusių su karališkosiomis vestuvėmis, skelbia „Forbes“.
„Markle efektas“ prasidėjo dar praėjusių metų pavasarį, kai M.Markle gerbėjai pradėjo šluoti parduotuvių lentynas pirkdami tai, ką dėvi princo Harry sužadėtinė.
2011 metais šis fenomenas pavadintas „Kunigaikštienės efektu“ arba „Kate efektu“ – viskas, ką vilki Kembridžo hercogienė Catherine arba jos vaikai, yra išperkama iš parduotuvių lentynų.
Pavyzdžiui, „Kate efektas“ 2015 metai šalies ekonomikai atnešė 152 mln. svarų sterlingų.
Karališkas aidas nuaidėjo ir po princo bei princesės gimimo. „Brand Finance“ skaičiavimu, „Charlotte efektas“ ir „George'o efektas“ Britanijai sugeneravo 177 mln. svarų sterlingų.
Amerikietė aktorė ir karalienės Elizabeth II anūkas susituoks gegužės mėnesį Vindzoro pilyje.