„Marriott International“ plėtros vadovas Vidurio ir Rytų Europoje Januszas Mitulskis sako, kad kalba eina apie tokius prekių ženklus kaip ekonominės klasės „Moxy“ ir vidurinės klasės „Courtyard by Marriott“, „AC by Marriott“.
„Mes dairomės ir siekiame pasinaudoti geriausiomis progomis. Tai reiškia, kad norime pasirinkti tinkamą vietą ir tinkamą patikimą verslo partnerį, – mūsų bendrovė orientuojasi į ilgalaikį santykį. Koncentruojamės, aišku, į tris sostines – Vilnių, Rygą ir Taliną. Tačiau taip pat mūsų radare Lietuvoje yra Kaunas, Klaipėda, galbūt Druskininkai. Žiūrime kiekvieną projektą atskirai, bet noriu patikinti, kad mus domina ne tik Vilnius. Mes norime plėstis jūsų mieste, regione ir tikrai tai darysime“, – interviu „Verslo žinioms“ sakė J.Mitulskis, pasak kurio jeigu Vilniuje būtų „Marriott International“ prekių ženklo viešbutis, jis nebūtinai veiktų franšizės principu.