Iki šiol „Maxima“ ir jos konkurentas prekybos tinklas „IKI“ skelbė, kad mažina pieno produktų kainas pagl atskirus susitarimus su jų tiekėjais.
Kainos sumažintos bendrovės „Maxima LT“ pelno sąskaita, t. y. bendrovei sumažinus savo dalį galutinėje kainoje vartotojams arba kitaip – prekybinį antkainį. Daugiau nei 1000 sumažintos kainos prekių sąrašu neketinama apsiriboti, tad skaičiuojama, kad vien tik per šiuos metus bendrovės investicijos į mažesnes nuolatines kainas sieks apie 10 mln. eurų.
„Būdami mažmeninės prekybos rinkos lyderiai, pirmieji pajuntame ir reaguojame į jos pokyčius. Pastaruosius kelerius metus konkurencijai rinkoje augant, savo konkurencines pozicijas rinkoje stipriname atsisakydami pelno dalies ir suteikdami pirkėjams tai, ko šiuo metu jie tikisi labiausiai – kasdien mažas jų mėgstamiausių produktų bei prekių kainas“, – sako bendrovės „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.
Kainos sumažintos bendrovės „Maxima LT“ pelno sąskaita, t. y. bendrovei sumažinus savo dalį galutinėje kainoje vartotojams arba kitaip – prekybinį antkainį.
Jo teigimu, konkurencinę aplinką pastaraisiais metais lemia ne tik aktyvi tinklų plėtra, bet ir augantys klientų reikalavimai asortimentui, mažos kainos ir geros kokybės poreikis, mažėjantis pirkėjų skaičius.
Jau ne vienerius metus analizuodama savo pirkėjų elgseną ir pardavimų duomenis „Maxima“ pastebėjo ir tai, kad pagrindiniai pirkėjų apsisprendimą pirkti lemiantys veiksniai – jų mėgstamų prekių, ypač šviežio maisto, pasirinkimas, kokybė ir žema kaina, kurios svarba nemenksta jau kelerius pastaruosius metus, ir kurias pirkėjai tikisi rasti ne tik akcijų metu.
Nuo šiandien „Maxima“ parduotuvėse atpigo svarbiausios, net 30 skirtingų kategorijų, prekės, kurios sudaro apie ketvirtadalį bendros tinklo apyvartos. Daugiausia pigusių prekių pagal kiekį pirkėjai ras pieno produktų, mėsos gaminių, duonos gaminių ir šviežios mėsos skyriuose. Šios prekės sudaro didžiąją dalį tradicinio lietuvių pirkėjų krepšelio.
Preliminariai paskaičiuota, kad statistinė keturių asmenų šeima, į parduotuvę užsukanti kartą per savaitę, nuo šiol pirkdama savo pamėgtas prekes per mėnesį sutaupys 34,04 euro, o per metus – net 408,48 eurų.
Iki 13 proc. atpigo vaisiai ir daržovės, mėsos, duonos, kulinarijos gaminiai, sausa bakalėja. Tarp pastebimai atpigusių produktų ir konditerijos gaminiai, gėrimai, ledai, prieskoninės bakalėjos prekės, šaldyti kulinarijos gaminiai, konservuotos bakalėjos prekės, taip pat pramoninės ir sveikatingumo prekės – kosmetika, indai, namų dekoras, tekstilė, nealkoholiniai gėrimai, buitinė chemija ir popieriaus gaminiai, apranga. Kai kurių jų kaina sumažėjo net penktadaliu.
Preliminariai paskaičiuota, kad statistinė keturių asmenų šeima, į parduotuvę užsukanti kartą per savaitę, nuo šiol pirkdama savo pamėgtas prekes per mėnesį sutaupys 34,04 euro, o per metus – net 408,48 eurų.
„Pirkėjų pamėgtos akcijos „Maxima“ parduotuvėse išlieka, jos bus siūlomos ir toliau. „Maxima“ inicijuojamų kainų pokyčių tinklo parduotuvėse esmė – kainos tokios pat mažos kaip per akcijas, tik kasdien. Taip siekiame pirkėjams pasiūlyti ne tik galimybę sutaupyti daugiau ir kasdien, bet ir patogų apsipirkimą „nemedžiojant“ akcijų“, – sako Ž. Valkeris.
228 prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse kasdien apsiperka daugiau nei 0,5 mln. pirkėjų, juose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų.