Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Mažiau pelno pernai gavusi „Intersurgical“ šiemet tikisi toliau didinti gamybą

Lichtenšteine registruotos medicinos įrangos gamintojos „Intersurgical“ valdoma Lietuvos gamintoja „Intersurgical“ pernai uždirbo 2,09 mln. eurų grynojo pelno – 3,7 karto mažiau nei 2022 metais (7,8 mln. eurų), jos pajamos augo 9,4 proc. iki 162,6 mln. eurų, rodo Registrų centrui pateikta ataskaita.
Nauja bendrovės „Intersurgical“ gamykla Visagine
Nauja bendrovės „Intersurgical“ gamykla Visagine / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 1 Grynasis pelnas

Visos „Intersurgical“ grupės grynasis pelnas 2023 metais smuko 60,5 proc. iki 3,72 mln. eurų, tačiau ji pažymi, kad veikė sėkmingai.

Ataskaitoje teigiama, jog gerus rezultatus lėmė „pelnytas“ bendrovės pripažinimas pagrindinėse pasaulio rinkose, kuriose ji parduoda 99 proc. produkcijos. 

Pernai „Intersurgical“ gamybą padidino 11 proc., į plėtrą investavo 8,34 mln. eurų, daugiausia – 7,08 mln. eurų – į naujas mašinas ir įrengimus.

Šiemet įmonė tikisi beveik dešimtadaliu padidinti gamybos apimtis: „2024 metais bendrovė planuoja pagal sudarytą biudžetą 8 proc. gamybos augimą.“ 

Įmonės Visagino ir Pabradės padaliniuose dirba apie 2,2 tūkst. darbuotojų – daugiau nei pusė visų „Intersurgical“ darbuotojų pasaulyje. Grupė turi 28 įmones ir 6 gamyklas. Lietuvos padalinys sudaro daugiau nei pusę visos grupės gamybos.

„Intersurgical“ specializuojasi reanimacijos ir intensyvios terapijos, anestezijos, deguonies ir aerozolio terapijos bei oro takų priežiūros produktų gamyboje. Įmonė gamina daugiau nei 600 gaminių.  

Kovą bendrovė paskelbė apie 10 mln. eurų investiciją į naują gamybos pastatą Pabradėje šiemet ir dar 18 mln. eurų – per trejus–ketverius metus. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos