Pasak ūkio ministro Evaldo Gusto, priemonė „Naujos galimybės LT“ sukurta, siekiant sudaryti sąlygas įmonėms daugiau dėmesio skirti naujų užsienio rinkų paieškai ir esamų plėtrai. Tikimės, kad ES investicijos taip pat prisidės mažinant verslininkų patiriamus nuostolius dėl Rusijos paskelbtų sankcijų ir įvairinant eksporto rinkas.
Pagal priemonę „Naujos galimybės LT“ remiamos grupinės eksporto iniciatyvos – labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių produkcijai pristatyti užsienyje ar Lietuvoje vykstančiose parodose, mugėse, verslo misijose.
Didžiausia paraiškoje prašoma finansavimo suma – 500 000 eurų, mažiausia – 100 154,44 eurų.
2007–2013 metais priemonė „Naujos galimybės“ tarp pareiškėjų buvo labai populiari. Per minėtą laikotarpį paskirstyta 136,52 mln. litų, sudaryta daugiau kaip 1 000 sutarčių.
Paraiškas pateikusios verslo organizacijos planuoja dalyvauti tarptautinėse parodose ir verslo misijose Europos šalyse, Omane, Pietų Afrikos Respublikoje, Brazilijoje, Argentinoje, Japonijoje, Kinijoje, Vietname, Pietų Korėjoje, Izraelyje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Baltarusijoje, Gruzijoje, Ukrainoje, Kazachstane, Azerbaidžane, Armėnijoje, Turkmėnistane, Jungtinėse Amerikos Valstijose, Kanadoje.
Pagal šį priemonės „Naujos galimybės LT“ kvietimą paramą gali gauti įvairios verslo organizacijos – VšĮ „Versli Lietuva“, verslo asociacijos, Pramonės, prekybos ir amatų rūmai, klasterio koordinatorius ir VĮ Lietuvos žemės ūkio ir maisto produktų rinkos reguliavimo agentūra. Būtina sąlyga, kad vienoje tarptautinėje parodoje, mugėje su bendru įmonių stendu dalyvautų ne mažesnė negu 5 labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių grupė.
Šiuo kvietimu planuojama investuoti 4,6 mln. eurų, o per 2014–2020 metų laikotarpį numatyta investuoti 28,9 mln. eurų ES investicijų.
2007–2013 metais priemonė „Naujos galimybės“ tarp pareiškėjų buvo labai populiari. Per minėtą laikotarpį paskirstyta 136,52 mln. litų, sudaryta daugiau kaip 1 000 sutarčių. Be to, atliktas poveikio smulkiajam ir vidutiniam verslui vertinimas, per kurį buvo analizuotas priemonės „Naujos galimybės“ poveikis įmonių rezultatams, parodė, kad įmonių, gavusių paramą pagal šią priemonę, eksportas padidėjo 13,7 procento.