Anot korporacijos pranešimo, paskutinio 2023-ųjų ketvirčio įplaukos per metus augo 8 proc. iki 6,41 mlrd. dolerių, grynasis pelnas – 7 proc. iki 2,04 mlrd. dolerių. Pirmasis rodiklis nedaug atsiliko nuo Volstrito analitikų prognozių vidurkio, o antrasis jį viršijo.
Palyginamieji pardavimai (daugiau nei metus dirbančių restoranų) spalį-gruodį padidėjo 3,4 proc., o vien tik JAV – 4,3 procento.
Praėjusį mėnesį „McDonald's“ vadovas Chrisas Kempczinskis (Krisas Kempčinskis) perspėjo, kad „dezinformacija“ Artimuosiuose Rytuose ir kitur kenkia korporacijos pardavimams. Amerikietiško greito maisto užkandinės šiame regione ne tik susidūrė su jo megėjo boikotu, bet ir su protestais, todėl „McDonald's“ buvo priverstas laikinai apriboti šių užkandinių darbo valandas, o kai kurias jų laikinai uždaryti.
„McDonald's“ nebuvo vienintelė JAV bendrovė, pastaraisiais mėnesiais susidūrusi su karo Artimuosiuose Rytuose poveikiu. „Starbucks“ praėjusią savaitę pranešė apie jos kavinių boikotą šiame regione bei kai kuriuose pavieniuose kituose regionuose.