Kitiems metams „Argos“ jau pateikė „Medienos erai“ 2 mln. litų vertės baldų užsakymų.
Pasak įmonės direktoriaus Donato Miničiaus, įmonė privalėjo įvertinti rinkos diktuojamą baldų poreikį ne tik iš brangaus ąžuolo, bet ir iš pigesnio beržo, beicuotos, lakuotos, dažytos medienos, faneros.
„Prieš keletą metų, dalyvaujant baldų parodose Europoje būdavo daugiau nei pusė gamintojų, kurių specializacija – ąžuoliniai baldai. Šįmet vienoje parodoje iš 400 dalyvių buvo tik 5, kurie gamina išskirtinai iš ąžuolo“, – sakė D.Miničius.
„Medienos era“ baldai parduodami „Laura Ashley“ prekybos tinkle, Anglijoje turinčiame 220 parduotuvių, ir dar 200 pagal franšizę pasaulyje veikiančių parduotuvių, taip pat 30 prekybos vietų turinčiame, „John Lewis“ tinkle.
Iš viso Anglijoje, didžiausioje „Medienos eros“ eksporto rinkoje, šiuo metu sudarytos sutartys su 40-ia prekybos partnerių.