Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Medienos perdirbėjai skaičiuoja užsakymų augimą

Medienos perdirbėjai pajamų ir užsakymų augimą skaičiuoja nuo praėjusių metų pirmo pusmečio pabaigos, rašo „Verslo žinios“.
Medienos pramonė
Medienos prerdirbėjai skaičiuoja užsakymų augimą / LŽ nuotr.

Medinių grindų gamintoja „Boen Lietuva“ per 9 mėnesius pardavė 133,4 mln. litų produkcijos, arba 24 proc. daugiau nei atitinkamu laikotarpiu pernai. Įmonės pelnas prieš mokesčius siekė beveik 9 mln. litų.

„Mes daugiausia dirbame eksportui, tad ta krizė mus pasiekė anksčiau nei visą Lietuvą. Kai 2008 metų rugsėjį pradėjome verkti, niekas net nesuprato, kodėl. Tad logiška, kad mums ji anksčiau ir baigėsi, jei jau iš tiesų baigėsi“, – sakė „Boen Lietuva“ direktorius Irmantas Rajunčius.

Vakarų medienos grupės pajamos per devynis šių metų mėnesius siekė beveik 201 mln. litų, arba 21 proc. daugiau nei praėjusiais metais šiuo laikotarpiu.

„Šis augimas tikrai bus ilgalaikis, kiek tai įmanoma. Mūsų rinkos atsigauna ir Vakarų pirkėjai net nerimauja, ar pavyks įgyvendinti visus jų užsakymus“, – sakė V.Adomaitis.

Jis teigė, jog ketinama rekonstruoti grupei priklausančią „Klaipėdos medieną“, atnaujinti ir „Sakuoną“.

Įmonės „Vilniaus baldai“ generalinis direktorius Aidas Mackevičius taip pat teigė matantis geras tendencijas.

„Pasaulio ekonomika tai grįžta atgal, tai vėl į priekį juda, pasitaiko duobių, tačiau bendra tendencija vis dėlto teigiama. IKEA rezultatai net ir krizės metais augo, o sunkmečiui baigiantis jie tą kryptį, manau, išlaikys, jų pardavimai turėtų augti. Ir Lietuvos baldininkai gali tikėtis tų geresnių užsakymų“, – sakė A.Mackevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?