Meilė Italijai Eglę įkvėpė verslui – rengti individualias keliones po nepakartojamą Toskaną

Gyvenime nėra atsitiktinumų – dažnas mėgsta sakyti. Su tuo sutiktų ir Eglė Klimkaitė- Jurkonienė. Prieš šešerius metus išvykusi dirbti į Italiją lietuvė veikiausiai net neįsivaizdavo, kad tai – kaipmat pakeis jos gyvenimą. Eglė pradėjo mokytis italų kalbos, keliauti ir simpatijos Italijai vis stiprėjo. Galiausiai – aplankyta Toskana atvėrė akis ir įkvėpė moterį verslui.
E. Klimaitė-Jurkonienė
E. Klimaitė-Jurkonienė / „Entroterra“ nuotr.

Įsimylėjo Toskaną

Kelionių sritis Eglei Klimkaitei-Jurkonienei niekada nebuvo svetima. Būtent todėl, rinkdamasi studijas, pasuko į turizmą, o su kelionėmis dirbo jau nuo 2002 metų. Keliauti, domėtis vis naujais kraštais ir kultūroms Eglei nuolat patiko, tačiau aplankius Italiją šis pomėgis ne tik sustiprėjo, bet ir pastūmėjo verslo link.

„Į Italiją išvykau 2010-aisiais. Savanoriškai dirbau viename iš Jaunimo krepšinio sporto klubų ir savarankiškai mokiausi italų kalbos. Rengdavome tarptautinius turnyrus. Atvykdavo jaunuolių iš visos Europos šalių, taip pat ir Lietuvos. Tai buvo įdomi ir vertinga patirtis“, – atviravo pašnekovė. Eglei Klimkaitei-Jurkonienei teko gyventi trijuose Italijos regionuose – Pjemonte, Emilija-Romanijoje ir galiausiai – labiausiai ją sužavėjusioje Toskanoje.

Apie tai, koks įvairiapusiškas ir turtingas šis regionas, nebuvo nė minties.

„Nedrąsu prisipažinti, bet apie Toskanos regioną mano žinios buvo labai skurdžios. Buvau girdėjusi tik apie Pizos bokštą bei Renesanso kultūros ir meno centrą – Florenciją. Apie tai, koks įvairiapusiškas ir turtingas šis regionas, nebuvo nė minties.

Čia yra gimę ir kūrę garsūs menininkai bei mokslininkai, tokie kaip Francesco Petrarca, Sandro Botticelli, Dante Alighieri, Michelangelo, Leonardo da Vinci, Galileo Galilei, Amerigo Vespucci, Giacomo Puccini ir kiti. Tai tikras rojus turistams – tai ne tik meno centras, bet ir regionas įspūdingas gamtos, meno paminklais, maisto kultūra“, – tai, kuo sužavėjo Toskanos regionas, pradėjo pasakoti verslininkė.

„Entroterra“ nuotr./Marmuro kasyklos
„Entroterra“ nuotr./Marmuro kasyklos

Toskana, pasak jos, – itin spalvinga. Nuostabūs ir įvairūs paplūdimiai, kalnai, požeminiai urvai, terminiai šaltiniai, marmuro kasyklos, alyvmedžių giraitės, dailios mažų miestelių pakelės nusėtos kiparisų eilėmis, o galiausiai – įspūdingo grožio archipelago salos. „Taip pat tai fotomenininkų rojus – Val d‘Orcia slėnis, kuriame buvo filmuota ne viena žymi pasaulinio garso filmų scena. Toskanoje taip pat labai stipri odos pramonė.

 

Šis regionas itin paslaptingas – čia gausu pačių brangiausių, pasaulyje afrodiziakais pripažintų požeminių grybų – trumų. Taip pat tai pasaulinio garso tenoro Andrea Bocelli gimtinė. Sužavėjo tas įvairiapusiškumas, tai pasaulio kampelis, kur kiekvienas gali save atrasti“, – neabejojo Eglė Klimkaitė-Jurkonienė.

Sužavėjo tas įvairiapusiškumas, tai pasaulio kampelis, kur kiekvienas gali save atrasti.

Įspūdžių kupina moteris grįžusi į Lietuvą nenurimo, pradėjo bendradarbiauti su Italijos verslo atstovais. Prisimena, kad buvo laikotarpis, kai į Italiją tekdavo skristi kartą ar net du kartus per savaitę. „Vieno vizito Italijoje metu susipažinau su kelionių organizatoriaus „Entroterra“ kolektyvu, įsikūrusiu Toskanoje. „Entroterra“ Toskanoje garsėjo organizuojamais turais motoroleriu „Vespa“. Konkrečiau – grybų-trumų „medžiokle“, Toskanos virtuvės kulinarijos kursais bei panašiomis pramogomis“, – pasakojo verslininkė.

Minėtos pramogos moteriai pasirodė itin paslaptingos ir įdomios, taigi pradėjo regzti mintį, kaip visa tai, kuo pati sužavėta, perteikti kitiems – organizuoti individualias keliones į Toskaną.

Klostėsi natūraliai

Reikia tik pradėti veikti, o visa kita ima klostytis lyg savaime. Atsiradus palankioms galimybėms, E. Klimkaitė-Jurkonienė įsigijo „Entroterra“ prekinį ženklą. Moteris džiaugėsi pasirinkusi puikius partnerius.

Taigi taip E. Klimkaitė-Jurkonienė ir pradėjo organizuoti keliones po Toskaną bei jos apylinkes: Lacijo, Umbrijos, Kampanijos ir Veneto regionus. „Siūlome aplankyti vietoves, kur vis dar galima gyventi „lėtuoju“ (angl. „slow“) būdu: ten, kur saulė sušildo vyno gurkšnį, kur kiparisai remia dangų, kur kalnai ir jūra, kur susitinka ir dera sena bei nauja“, – svajingai pasakojo pašnekovė.

„Entroterra“ nuotr./Turai vintažiniais „Vespa“ motoroleriais
„Entroterra“ nuotr./Turai vintažiniais „Vespa“ motoroleriais

Pasirinkimų, iš ko susidės individuali kelionė, anot Eglės, – apstu: „Tai įvairios trukmės turai „Vespa“ motoroleriu, vintažiniais FIAT500, trumų „medžioklė“, vyno, alyvuogių aliejaus, sūrių, grapos, šafrano, šokolado degustacijos, kulinarijos pamokos, kavos gaminimo kursai, odos manufaktūra, keramika, SPA malonumai, natūralūs terminiai šaltiniai, apgyvendinimas vilose bei autentiškuose viduramžių apartamentuose. Beje, galime pasiūlyti ir bilietus bei kelionės paketus su Andrea Bocelli koncertu Lajatico mieste Toskanoje.“

 

Mažiems didžiulė našta

Lietuvoje „Kelionių sriuba“ prekių ženklo „Entroterra“ atstovu Lietuvoje pavadintą kelionių organizatorių Eglei įkurti prireikė didelių pastangų.

„Kalbant apie įmonės įkūrimą bendrai, manau, sąlygos kurti verslą Lietuvoje yra palankios. Tačiau, jei kalbėsime apie kelionių organizatoriaus veiklos įkūrimą, – sąlygos ypač griežtos.

Sunkiausia dalis – įsteigti išvykstamojo turizmo veikla užsiimantį kelionių organizatorių: gauti lėšų pradiniam įmonės įstatiniam kapitalui, o ypač lėšų įmonės veiklos draudimui, kurių suma itin didelė našta mažam, autentiškų kelionių organizatoriui“– patirtimi dalijosi verslininkė.

Vis dėlto verslininkei pavyko išspręsti ir finansinius klausimus. Svarbiausiems pirmiems žingsniams – veiklos draudimui, biuro įrengimui ir panašiems dalykams – reikėjo nemažai lėšų, taigi Eglė ieškojo išorinio finansavimo. Verslininkė džiaugėsi, kad turėjo galimybę pasinaudoti lengvatine paskola iš Verslumo skatinimo fondo, už kurio įgyvendinimą atsakinga UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“). Ši paskola tikrai palengvino pirmuosius žingsnius, o dabar įmonės darbas jau įsibėgėjo.

Kol kas kelionių organizatoriui puikiai sekasi įgyvendinti savo užsibrėžtus tikslus – padėti žmonėms atrasti Toskanos regiono nepaprastumą individualiai, kiekvienam pagal poreikį. Paklausta apie ateities planus, Eglė teigė, kad jis tik vienas ir labai paprastas – ir toliau augti, tobulėti, išlaikyti toskanišką savitumą, autentiškumą bei būti originaliems.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis