Pasak bendrovės pranešimo, palyginti su praėjusių metų liepos-rugsėjo mėnesiais, grynasis pelnas ūgtelėjo 35 proc. iki 15,7 mlrd. JAV dolerių, pardavimų pajamos – 19 proc. iki 40,6 mlrd. dolerių.
Tiek įplaukos, tiek ir pelnas viršijo agentūros „FactSet“ kalbintų analitikų prognozes.
„Turėjome gerą ketvirtį, kurį lėmė dirbtinio intelekto pažanga mūsų programose ir versle“, – pranešime cituojamas „Meta“ įkūrėjas ir vadovas Markas Zuckerbergas.
98 proc. įplaukų generavo pajamos iš reklamos paslaugų. Reklaminių pranešimų peržiūrų skaičius „Meta“ aplikacijose augo 7 proc., o vidutiniai reklamos įkainiai – 11 procentų.
Vidutinis kasdien aktyvių „Facebook“, „Instagram“, Messenger“ ir „WhatsApp“ naudotojų skaičius (DAP rodiklis) laikotarpio pabaigoje siekė 3,29 mlrd. ir buvo 5 proc. didesnis nei prieš metus.