Mobiliojo parašo naudojimas internetinėje bankininkystėje išaugo 35 proc.

„Swedbank“ duomenimis, naudodamiesi elektronine bankininkyste gyventojai tapatybės nustatymui vis dažniau renkasi mobilųjį elektroninį parašą. Šiais metais prie interneto banko tokiu būdu jungėsi 35 proc. daugiau žmonių nei 2011 m. Nuo šiol „M-parašu“ prie „Swedbank“ interneto banko galės jungtis ne tik Omnitel“, bet ir „Bitės“ bei „TELE2“ paslaugų vartotojai.
Žmogus dirba su kompiuteriu
Žmogus dirba su kompiuteriu / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Pastebime tendenciją, jog mobilusis elektroninis parašas sparčiai populiarėja kaip paprastas ir saugus jungimosi prie interneto banko būdas. Vien lapkričio mėnesį „M-parašu“ klientai prie interneto banko prisijungė virš 25000 kartų. Todėl sprendimas išplėsti operatorių tinklą yra natūralus ir savalaikis – taip galime pasiūlyti mobiliojo parašo paslaugą didesniam klientų skaičiui“, – pasakoja „Swedbank“ Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė Orinta Žvirzdinė.

Mobilusis elektroninis parašas yra elektroninė tapatybės nustatymo priemonė, kuri ir privatiems, ir verslo klientams leidžia jungtis prie interneto banko ir patvirtinti mokėjimo operacijas. Tai patogu, nes nereikia nešiotis slaptažodžių kortelės ar PIN kodų generatoriaus – užtenka prisiminti „M-parašo“ PIN kodą.

Pasak, O. Žvirzdinės, prisijungti prie „Swedbank“ interneto banko „M-parašu“ yra paprasta ir saugu, toks prisijungimas greitesnis nei naudojantis slaptažodžių kortele ar generatoriumi. Banko klientai, turintys „M-parašą“ ir įdiegtą „Swedbank“ programėlę, įvairias paslaugas, pavyzdžiui, vietinius pavedimus ar sąskaitos likučio peržiūrą, gali atlikti tiesiog savo telefone. Jei žmogus netektų telefono, niekas negalėtų pasinaudoti jo elektronine tapatybe, nes ji apsaugota parašo aktyvavimo slaptažodžiu.

„Statistinio „M-parašo“ vartotojo portretas – tai vidutines arba aukštesnes pajamas gaunantis, didmiestyje gyvenantis 25 – 59 metų amžiaus vyras. Neabejojame, jog išplėstas mobiliojo ryšio operatorių tinklas suteiks daugiau galimybių banko klientams daug paprasčiau jungtis ir naudotis interneto banku“, – komentuoja „Swedbank“ Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė.

Telekomunikacijų bendrovės „Bitė“ duomenimis, per dieną mobiliuoju parašu prie interneto bankininkystės jungiasi apie pusantro tūkstančio bendrovės klientų. Šiuo metu paslauga naudojasi daugiau nei 6 tūkst. „Bitės“ klientų.

„Pastebime, kad vis daugiau mūsų klientų užsisako mobiliojo parašo paslaugą, o atsiradusi galimybė „Swedbank“ klientams naudotis mobiliuoju parašu mūsų bendrovėje padidins tokių klientų skaičių. Pasak klientų, besinaudojančių išmaniaisiais telefonais ir banko programėle, mobilusis parašas yra patogiausias būdas prisijungti ir naudotis mobilaus interneto banko paslaugomis“, – sakė „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.

Elektroninio mobiliojo parašo paslaugą galima užsisakyti atvykus į telekomunikacijų operatoriaus saloną, paslaugos sutarties pasirašymui būtinas pasas arba asmens tapatybės kortelė. Sudarius sutartį sena SIM kortelė pakeičiama į specialią „M-parašo“ SIM kortelę, todėl būtina pasirūpinti adresų knygelės nukopijavimu iš SIM kortelės į telefono aparatą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų