Modelių paieškos sistemą „Bescouted“ sukūręs D.Leilionas: „Pajutau šios paslaugos poreikį“

Ne vienerius metus fotografija užsiimančiam Deividui Leilionui startuolio idėja kilo keliaujant po Indonezijoje esančią įspūdingą Balio salą. Fotografas sumanė įgyvendinti seniai svajotos profesionalios fotosesijos idėją, tačiau saloje negalėjo nei rasti vietos modelių, nei gauti jų kontaktų. Taip gimė mintis sukurti „Bescouted“ – sistemą, kurioje galėtų registruotis viso pasaulio fotografai, modeliai, vizažistai bei kiti grožio ir mados industrijos atstovai. D.Leiliono ir jo bendraminčių idėja jau sudomino ir tarptautinės arenos atstovus, gegužės pradžioje vykusioje startuolių mugėje „LOGIN Startup Fair“ „Bescouted“ sulaukė potencialių investuotojų dėmesio.
Deividas Leilionas
Deividas Leilionas / „Bescouted“ nuotr.

Gimė savaime

D.Leilionui verslo idėja kilo norint išspręsti pačiam sau iškilusią dilemą. „Ši mintis man kilo keliaujant po Balio salą. Ten sugalvojau įgyvendinti seniai planuotą profesionalią fotosesiją, tačiau tam iškilo nesklandumų. Negalėjau susisiekti su modeliais, pakviesti jų dirbti, nes nei pažinojau jų pačių, nei galėjau gauti jų kontaktų. Taigi tiesiog pajutau, kad tokios paslaugos reikia“, – pasakojo idėjos autorius.

Minėta situacija ir paskatino D.Leilioną galvoti apie startuolį, taip ir kilo fotografų, mados ir grožio industrijos atstovų bendravimo platformos idėja. „LOGIN Startup Fair“ renginyje, pamenu, vieni iš besiklausančiųjų mūsų pristatymo sakė: „Tai jūsų sistema kažkas panašaus į „Facebook“, tik skirta modeliams ir fotografams.“ Juokdamasis atsakiau, kad kažkas panašaus“, – apie sukurtą bendravimo sistemą kalbėjo D.Leilionas.

„Bescouted“ nuotr./Deividas Leilionas
„Bescouted“ nuotr./Deividas Leilionas

„Bescouted“ įkūrėjas teigė, kad geriausiai šios platformos aktualumą ir naudingumą supranta būtent išvardintų sričių atstovai. „Tokios bendravimo sistemos šioms industrijoms, mano nuomone, reikėjo jau seniai. Naudojantis mūsų sukurta sistema galima rasti vienoje ar kitoje vietoje dirbančius ar gyvenančius modelius, fotografus bei kitų profesijų atstovus.

Negalėjau susisiekti su modeliais, pakviesti jų dirbti, nes nei pažinojau jų pačių, nei galėjau gauti jų kontaktų. Taigi tiesiog pajutau, kad tokios paslaugos reikia, – teigė D.Leilionas.

Iš karto gali pasiūlyti jiems idėją ir susitarti, išsiaiškinti, patinka ji žmogui ar ne. Svarbu, kad platformoje pamatai ir iki tol jų nuveiktus darbus, gali įvertinti, tinka tau tie žmonės ar ne. Be to, tai itin gera terpė talentų paieškoms, ten užsiregistruoja ir talentingi, tačiau dar didelės praktikos šioje sferoje neturintys žmonės“, – neabejojo startuolio įkūrėjas.

Sparčiai tobulinama

Dabartinė „Bescouted“ versija, prie kurios prisijungė daugiau kaip 3000 modelių, fotografų ir kitų mados sričių specialistų, anot D.Leiliono, tik pradžia.

„Dabar mūsų sistemoje užsiregistravę žmonės gali tik tiesiogiai kitam žmogui parašyti, pasakyti, ką planuoja, susitarti, tačiau ateityje, ketiname padaryti kur kas modernesnę versiją. Ją dabar labai intensyviai tobuliname“, – pasakojo startuolio įkūrėjas.

„Bescouted“ nuotr./Deividas Leilionas
„Bescouted“ nuotr./Deividas Leilionas

D.Leilionas ir komanda siekia, kad „Bescouted“ platforma taptų dar interaktyvesnė. „Dabar dirbame, kad mūsų sistemoje užsiregistravęs vartotojas galėtų čia įkelti visą savo projektą. Turiu minty, parašyti kur, kada jis vyks, kiek modelių, vizažistų ar fotografų reikia. Tokiu atveju, žmonės galės ne tik matyti, kokie projektai vyksta, pavyzdžiui, rytoj Vilniuje. Tačiau ir tai, kiek kokių žmonių jau yra prisijungę ir kiek dar trūksta“, – netolimos ateities vizijas pasakojo verslininkas.

Startuolio įkūrėjas pasakojo, kad jo idėja sulaukia vis daugiau dėmesio, beje – jau ir tarptautinio. Verslios Lietuvos organizuotame renginyje „LOGIN Startup Fair“ D.Leilionas savo idėją pristatė verslo pristatymo konkurse „LOGIN Startup Pitch Challenge“, taip pat turėjo net 6 individualius susitikimus su potencialiais investuotojais. Dėl kokios sumos yra deramasi, verslininkas tikino nenorintis atskleisti, kol galutinai nesukirsta rankomis.

VšĮ „Versli Lietuva“ verslumo departamento direktorius Dovydas Varkulevičius teigė, kad startuolių bendruomenės kuravimas – yra vienas svarbiausių įmonės tikslų: „Su startuoliais dirbame įvairiose jų kūrimo stadijose. Įdomiausia stebėti kelią į tarptautinį pripažinimą tų, kurie apie save bendruomenei praneša ir pradeda dalyvauti edukaciniuose renginiuose dar labai ankstyvoje stadijoje arba į komandą susiburia hakatonuose. Tuomet požiūrio į verslą, jo plėtrą, netgi verslo modelio pokytis būna stulbinantis bei įkvepiantis siekti daugiau ir kitus žmones, dar tik galvojančius apie startuolio kūrimą.“

VšĮ „Versli Lietuva“ kuruoja bendruomenę „Startup Lithuania“ ir yra Lietuvos startuolių ekosistemos fasilitatorius. Įstaigos organizuojami projektai ir renginiai yra skirti visų stadijų startuoliams ir dar tik besidomintiems šia sritimi žmonėms.

Svarbu būti matomam

D.Leilionas teigė, kad vienas iš labai svarbių veiksmų startuolio augimui – dalyvavimas įvairiausiuose renginiuose. „Svarbu, kad tokių renginių metu visų pirma susitinki su savo šalies startuoliais, pasidalini patirtimi. Juk aktualūs klausimai dažnai būna panašūs. Ir, kas be ko, renginiuose gali atrasti kontaktų, žmonių, kurie gali taip patikėti tavo idėja, kad sutiks ją paremti“, – kalbėjo verslininkas.

„Bescouted“ įkūrėjas tikino, kad norint sėkmingai vystyti savo verslą itin svarbu tinkamai žengti pirmus žingsnius. „Šiuo klausimu esu labai dėkingas „Versliai Lietuvai“. Internete informacijos apie startuolius ir verslus galima rasti labai daug, tačiau jie man padėdavo iškilus labai konkrečiam klausimui. Jų dėka susipažinau ir su kitais startuoliais, kurių praktiniai patarimai taip pat buvo labai naudingi“, – neabejojo D.Leilionas.

Startuolio įkūrėjas pabrėžė, kad labai daug naudos duoda visi startuolių renginiai, tik būtina jiems pasiruošti. „Vieni ateina tik pasižiūrėti, kiti ateina ten su konkrečiais tikslais. Šiam „LOGIN'ui“ aš labai ruošiausi. Jau iš anksto buvau suderinęs susitikimus su potencialiais investuotojais, taigi – ir gavau didelės ne tik teorinės, bet ir praktinės naudos“, – tikino D.Leilionas.

Verslininkas teigė, kad sistemos „Bescouted“ tikslas – tapti itin populiariu grožio, fotografijos ir mados industrijos atstovų bendravimo įrankiu pasaulyje. Sulaukus investicijų, D.Leiliono teigimu, bus pradėta žvalgytis į vieną madų sostinių – Londoną, dar tolimesnėje ateityje gal ir į Ameriką.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis