Didžiosios Britanijos vyriausybė kreipėsi į Civilinės aviacijos administraciją, kad ši užsakytų daugiau nei 30 lėktuvų, skirtų į šalį pargabenti 110 tūkstančių užsienyje įstrigusių „Monarch Airlines“ keleivių. Tai didžiausia kada taikos metu buvusi repatriacija šalyje.
Didžiosios Britanijos transporto sekretorius Chrisas Graylingas, „Telegraph“ komentuodamas „ypatingą operaciją“, teigė, kad situacija itin neigiamai veikia britų poilsiautojų padėtį užsienyje, ir kad pirmasis prioritetas yra juos sugrąžinti atgal į Jungtinę Karalystę.
Nutraukta „Monarch“ veikla sukėlė sumaištį ir socialiniuose tinkluose – keleiviams trūksta informacijos kaip elgtis.
95 proc. „Monarch Group“ parduotų bilietų yra be draudimo, kuris atlygintų finansinius nuostolius, dėl to vartotojų apsauga tampa komplikuota ir jos perspektyvos nėra aiškios, rašo „Telegraph“.
Didelė konkurencija tarp oro vežėjų privertė Europos skrydžių bendroves jungtis, ar nutraukti veiklą. Šiemet nemokiomis tapo „Air Berlin“ ir „Alitalia“ skrydžių bendrovės.
„Augantis išlaidų spaudimas ir itin didelė konkurencija Europos trumpų nuotolių rinkoje prisidėjo prie „Monarch Group“ prekybos nuostolių“, – aiškino Blairas Nimmo’as, KPMG partneris ir „Monarch“ administratorius.
Šios bendrovės virsmas tampa galvos skausmu didžiausioms pasaulyje išperkamosios nuomos kompanijoms, kurios finansavo 36 „Airbus“ ir 32 „Boeing“ naujų lėktuvų įsigijimą – lėktuvai dar nėra pristatyti.